Is een proefrit op R1 goed idee voordat je R6 gaat aanschaffen? 🤔

Waarom zou je alleen op een parkeerplaats een proefrit maken, als je het al een proefrit mag noemen?
 
Waarom zou je alleen op een parkeerplaats een proefrit maken, als je het al een proefrit mag noemen?
Soort van een “proefrit” dan..mij op weg met zijn R1 laten rijden vindt hij geen goed idee
 
Oké, maar nu beantwoord je de m'n vraag maar voor de helft.
Het gaat vooral om dat ik ervaar hoe het is om op een sport te zitten en keren etc, en volgens hem is een parkeerplaats voldoende. Hoe zou jij het dan noemen ?
 
Het gaat vooral om dat ik ervaar hoe het is om op een sport te zitten en keren etc, en volgens hem is een parkeerplaats voldoende. Hoe zou jij het dan noemen ?

Het gaat me niet om hoe je het mag noemen, maar om het feit dat een proefrit op een parkeerplaats doen raar is, of althans, ik vind dat raar.
Je gaat als je je eigen motor hebt toch ook niet alleen maar rondjes rijden op een parkeerplaats?

Ik zou een rondje rijden wat je normaal misschien zou gaan rijden als toer rit, en aan de hand daar van bepalen of het wat voor je is.
 
  • Leuk
Waarderingen: EvyD
Slecht plan.
Hoe wil jij ontspannen op die r1 gaan zitten, als je weet dat de eigenaar er al (te) weinig vertrouwen in heeft.
Zou ( zonder partner) bij motorzaak proefrit gaan maken op de r6 die jij op het oog hebt.

Of een zithouding voor jou wel of niet comfortabel is wordt bepaald door jouw lichaam in combinatie met die specifieke motor. Het feit dat het allebei sportieve Yamaha's zijn zegt niets.
Er zit al verschil in zithouding tussen verschillende bouwjaren van hetzelfde model.
 
Terug
Bovenaan Onderaan