Is een SS rijder altijd een jong gastje?

Is dit waar?

  • Ja hoort erbij, beide VET

    Stemmen: 5 8,8%
  • Aso rijden moet kunnen, op een motor

    Stemmen: 3 5,3%
  • Neuh, ik ben zelf 50

    Stemmen: 6 10,5%
  • Je moet niet zo generaliseren, doen wij motorrijders hier on

    Stemmen: 43 75,4%

  • Totaal aantal stemmers
    57
Kennis van mij wordt dit jaar 60! Rijd GSX1100R en CBX1000/6.
En geloof me, het zal je verbazen hoe hard of die man nog kan gaan.
Tja wat wil je, bijna 42 jaar motorervaring. :}
 
Ff kijken hoor in mijn vooroordelen boek: een SS rijder is een jong pikkie dat snel dood wil of een oude lul in de penopauze die geen BMW kan betalen. Toch?

;)

Gee... wat een gezanik. Zolang het 2 wielen heeft, toch?

:]
 
Grappig, ik zelf rijd ook altijd te hard, meestal binnen de 50 km/h, en zeker met mijn huidige motor op de snelweg, daar ik anders er vanaf waai :)
En dat is op een Harley Sportster.

Toch wint in de pol met 90,9 % tot nu toe de laatse optie het, namelijk "Je moet niet zo generaliseren, doen wij motorrijders hier onderling toch ook niet?".
De generalistatie die ik maakte kwam voort uit de opmerking op het forum hier in talloze topics dat een Harley altijd een hoop schroot is/BMW's door 50+'s gereden word (een andere poll hier, alhoewel motoragenten dagelijks laten zien dat dat niet zo is en dat er best wel mee te rijden valt), en dat Ducatie "stukgaattie" betekent.

En zo gaat het maar verder, als een Harley/BMW/Ducati rijder advies vraagt kan dat NIET zonder stomme opmerkingen van wannabe newbie's die maar wat schreeuwen zonder ooit zoiets gereden te hebben (DOMMER advies kan ik me niet bedenken), en TOCH stemmen we de laatste optie "Je moet niet zo generaliseren, doen wij motorrijders hier onderling toch ook niet?" |(

Voor ik commentaar krijg, ik heb zelf voor mijn Sportster een V65 Magna gehad en als eerste motor een XV700 Virago.
Daarnaast gereden op: Een Suzuki GSX750R, Honda XR600R, Suzuki GSXR400R, Yamaha Thundercat 600, Yamaha R6, Aprilia RSV Mille, Buell XB9S, Guzzi tourer, Yamaha
Diversion 600, Suzuki GS500E, Yamaha XT600E, Kawasaki ZX??750, Kawasaki 454LTD (lesmotor) en waarschijnlijk ben ik er nog een paar vergeten :Z

Edit: typo's en aanvullende gereden motoren :)

Da's al een aardige lijst! :} Maar toen je die supersports reed, was je toen al oud? :+
 
niet zo generaliseren gestemt

Toen ik 20 was (vroegah) had ik een ZXR750 en een CRX 8-)

Nu (24) een blade en een colt 1.3 O-)
 
ik heb een cbr125r, ook een ss, maar wel een ss met een top van 110, dus beetje rare uitspraken hier over gevaarlijke snelheden..

ik heb echter ook een cb400n uit 82, die trekt mij wel weer naar het midden van de aso meter denk ik..

ben 19, deze motoren waren niet duur..

en trouwens, ik rijd om te rijden, niet perse voor de snelheid, anders had ik geen cbr125r gekocht met 11 kw...
 
Terug
Bovenaan Onderaan