Is een topkuip naakt?

Okee...pincode? Maten van de vrouw? forget it...mine *D

Ik ben dus bezig met een eigenbouw Guzzi maar tja de vrouw had ook d;r rijbewijs gehaalt en wilde een vx 800.....heb ik nog niet eens wat op tegen behalve dat ik liever onderdelen van een merk in de schuur heb...en dan zeker Guzzi...veel is makkelijk uitwisselbaar tenslotte.
Dus zag ze een v11...bekend?...jammer te duur...rond de 7000 euro..
Toen hebben we het plan opgevat om een ander model guzzi...1100i sport...om te bouwen naar V11alike. Kwamen we op mobile.de deze Guzzi tegen in Berlijn dus gebeld en gekocht. Achterin de Dodge gehesen en weer terug gereden. Strak gemaakt,hij had een kleine schuiver gemaakt, en gekeurd. Daarna de groene tank op de kop getikt, wp vork eruit wegens foute kleur ( vrouwen)rsv mille vork erin.Paste het org voorwiel weer niet. Duc 996 velg gekocht, komt aan...8 deuken! Dus die weer laten richten. Spiegler zwevende schijven erop met tit bouten. De orginele goldline Brembo's ook wegens kleur geditcht voor de zilverkleurige 999 klauwen waar bij aankoop tot verrassing een radiale pomp bij bleek te zitten...vervelend?
Rvs subframe gemaakt voor het monsterzitje omdat de orginele te groot werd bevonden.
full


Supertrapp uitlaten van een Chevolett pasgemaakt en nu gaat de motor weer de verkoop in omdat we een schade v11 kunnen kopen...
 
Sorry fighterfan...beetje verkeerd geformuleerd...bedoelde dus de fiets an sig zonder het zitje, subframe en voorvork..
Stuur me effe een mailtje dan kijk ik wel even op Ebay.de of zo voor een te betalen monsterzitje?


http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&item=4512012144&category=35612

Als je deze even plakt in je adresbalk kom je in de states uit waar zo'n dingetje staat voor 49 dollar en da's weinig zeker nu de dollar laag staat!
Komen nog verzendkosten bij en bied pas op het laatste moment dat wat het jouw waard is...dan heb je het voor het bod onder je!!!! Als je er niet uitkom mail me dan effe?
 
Hebben? De mail ligt bij een vriend van mij in Duitsland...is eigenlijk een hayabusa kuip...niet doorvertellen! Heb ook tzt nog wel een koplamp...
 
Terug
Bovenaan Onderaan