Is een verplichte auto/motorloze zondag goed plan?

Is een Verplichte auto/motorloze zondag een goed plan ?

  • Ja

  • Nee

  • Weet ik niet


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
A

Anoniempje442

Guest
Minister Cora van Nieuwenhuizen van Infrastructuur is geen voorstander van een verplichte autoloze zondag.
Regeringspartij ChristenUnie en oppositiepartij GroenLinks komen deze week met een voorstel voor de terugkeer van een auto/motorloze zondag.
Vindt je een verplichte auto/motorloze zondag een goed idee voor het milieu of niet?
Vertel ook wat je er van vind..
 
16398580.jpg
 
Minister Cora van Nieuwenhuizen van Infrastructuur is geen voorstander van een verplichte autoloze zondag.
Regeringspartij ChristenUnie en oppositiepartij GroenLinks komen deze week met een voorstel voor de terugkeer van een auto/motorloze zondag.
Vindt je een verplichte auto/motorloze zondag een goed idee voor het milieu of niet?
Vertel ook wat je er van vind..
Motor verzin je zelf en heb je zelf aan de tekst van Trouw toegevoegd: Minister wil geen verplichte autoloze zondag

Alle artikelen hebben het alleen maar over een autoloze zondag. Ben voorstander.
 
Autoloos kan ik wel mee leven op zondag, maar als het lekker weer is, maak ik toch wel graag een tochtje op de zondag. Zeker gezien ik ma-vrij gewoon fulltime aan het werk ben.
 
Nee Telegraaf en ja motor heb ik er zelf bij de tekst gezet, dit is toch het Motor-Forum. ☺
Telegraaf...
Het is trouwens wel logisch dat als het zover zou komen de motor hierin automatisch meegaat...
 
Terug
Bovenaan Onderaan