is er al nieuws van nieuwe Triumph Tiger....?

Oef, wat ben ik af en toe toch onaardig....krijg ik van de dealer voor een dag een leenmotor mee, er moest nog iets aangepast worden aan het kofferrek van mijn Tiger, krijg ik een gele BMW RS mee. Ik hoop echt dat niemand mij heeft herkend, wat een desceptie om op zo'n aggregaat te rijden. In de bochten doet hij het best wel goed, maar dat motorblok lijkt wel een mega-vibrator, en er gebeurd ook niet veel als je gas geeft. Och, als ik 75 word is zo'n ding misschien wel leuk. Kom ik bij de benzinepomp, staat er een andere BMW rijder. Ik met mijn Triumph jas naar hem toe, en vraag: "hallo, ik heb van mijn dealer een leenmotor gekregen, maar ik weet niet wat er in de tank moet, diesel toch?? heh heh heh als blikken konden doden......
 
Lachen. Dat vind ik nou humor MartK ! _O-

Volgende keer zeggen; Heb jij dat nou ook dat ie continu blijft "nadieselen"...
 
Ik heb gisteren voor het eerst een proefrit gereden op de Tiger 1050 en moet zeggen :} :} Binnenkort nog maar een keer maar dan met mevr.Hansss achterop.

Nu heb ik een vraag: ik ben zelf niet al te groot (1.72) en ik kan maar net met een voet aan de grond komen bij stoplichten. Zijn er hier mensen in dit topic die al ervaring hebben met de Tiger als ze zelf zo groot (klein) zijn. :P
 
Ik zelf ben een 1m73.
Moet zeggen zijn vorige motor was veel zwaarder van gewicht(+65kg) maar ik kon hem alle kanten uit duwen, nu moet ik goed kijken als ik hem parkeer dat ik hem niet achteruit omhoog moet duwen.
Eens je aan het rijden bent heb je geen nadeel tegenover een grotere persoon
 
Ik heb gisteren voor het eerst een proefrit gereden op de Tiger 1050 en moet zeggen :} :} Binnenkort nog maar een keer maar dan met mevr.Hansss achterop.

Nu heb ik een vraag: ik ben zelf niet al te groot (1.72) en ik kan maar net met een voet aan de grond komen bij stoplichten. Zijn er hier mensen in dit topic die al ervaring hebben met de Tiger als ze zelf zo groot (klein) zijn. :P

Beste Hansssss er zijn verlagingssetjes in de handel, dus als je het vervelend vind om van voet naar voet te wiebelen voor het stoplicht (begrijpelijk) dan kan je hier vast wel wat mee.
 
Beste Hansssss er zijn verlagingssetjes in de handel, dus als je het vervelend vind om van voet naar voet te wiebelen voor het stoplicht (begrijpelijk) dan kan je hier vast wel wat mee.
Na een klein zoektochtje kwam ik bij MDI een verlagingssetje tegen van € 109,- (3cm wordt de motor verlaagd)
 
:(



De beste man is dood, hoe kunnen we dan de Tiger aanpassen? Standaard oordoppen i.v.m. de fluitende rijwind door zijn ribben :?


:+
whoehaahaahahaha uhhh de beste man?? ik was niet zo gek van hem hoor.....maar goed, succes met zoeken naar een geschikte oplossing. Ohja, heb je aan naaldhakken gedacht? we gaan wel een beetje off-topic nu. sorry mod
 
Nou neem je portemonnee maar vast mee want een proefrit op een Tiger gaat geld kosten :P

Veel plezier!
 
dit is wel het eerste model waar ik helemaal weg van ben, sportief, stoer, een brutale uiterlijk, en nog eens een krachtige motor, alleen jammer dat ik het geld er niet voor heb :( , heb toch vele motoren gehad maar de tiger zal een droom blijven.
P.S. is er geen rebus of slagzin waar je deze motor mee kan winnen? hahaha.
 
Er zit wel een paar tussen de vorige reactie en die van mij, maar toch.

Wie kan me zeggen hoe lang de originele ruit is van de Tiger 1050 ?
Ik ben sinds vandaag ook een berijder, en heb nogal wat turbulentie, vandaar dat ik die info nodig heb om te kijken welke maat ruit ik nodig heb.

Groeten, Hans
 
Terug
Bovenaan Onderaan