is er geen live-timing op motogp.com?

Ik heb het hoogste pakket en ook ik kan niet kijken. Ik heb ze ook een emailtje gestuurd. Er waren laatst wel problemen met hun Media Player, misschien is het een technisch probleem.
 
Dear user,

motogp.com isn't available at the moment. We are carrying out maintenance tasks in order to improve the quality of our services. Youwill soon be able to get access to your contents again.

Please forgive the inconvenience.

motogp.com



Aha, dat zegt denk ik genoeg! wel makkelijk dat ze het doen tijdens een officiele test!!!!!
 
ja, idd... voor mij dan ook geen pakket meer van motogp :N veel te duur voor wat er geleverd wordt aan kwaliteit en up-time. Kijk maar eens vorig jaar naar de live-races. 3 minuten voor de start van een wedstrijd *plop* verbinding weg en de hele wedstrijd niet via motogp kunnen bekijken. Dat is al een paar keer gebeurd....
 
wat is er nog goed van website buiten motogp.com?

liefst in het nederland.

dank u
 
Tijdens deze test is er geen live-timing, alleen bij de Irta test in Spanje. Dat daar boven zo'n balkje met een groen lampje staat wil niet zeggen dat er live timing is. Wat ze ermee bedoelen is dat je voor die test een los pakket kan kopen waarmee je wat interviews en filmpjes kan zien, heeft niets met live timing te maken.

Wat betreft die pakketten voor het komend seizoen die zijn echt een stuk duurder geworden, van 32 euro naar 46 euro, dat is echt veel te duur. Bovendien mag je de race daarna maar 1 keer op de website bekijken. Ik neem ook geen pakket meer, is gewoon te duur.
 
Vorig jaar had ik het pakket ook, maar er is geen race geweest die ik op die manier gemist heb. Alleen ja, behoorlijk duurder geworden maar toch maar gedaan, dag 1 liggen ze eruit. Goed begin haha
 
Hebben jullie nu ook problemen met inloggen op Motogp.com?

Ik kan in inloggen maar het lijkt alsof alle data van de user weg is... geen personal info meer en het gekochte pakket is ook weg!!!
 
De prijs is wel erg veel omhoog gegaan :(
Verleden jaar betaalde ik 30 euro (omdat ik in 2005 ook een abbo had)
En nu is de prijs naar 45.95 ;(
Dat is echt belachelijk :( :(
 
De prijs is wel erg veel omhoog gegaan :(
Verleden jaar betaalde ik 30 euro (omdat ik in 2005 ook een abbo had)
En nu is de prijs naar 45.95 ;(
Dat is echt belachelijk :( :(

oplichters ,net ofdat ze nog niet genoeg pegels binnenkrijgen.
rangry.gif
superkots.gif
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan