Is er vandaag ergens een motorzaak open?

gsxr-er

MF'er
10 jul 2001
174
0
Utrecht
Weet iemand toevallig of er vandaag een motorzaak koop zonddag heeft?

Ik heb nl dringend behoefte aan een nieuwe accu. Gisteren mocht ik (van mijn verzekering) voor het eerst weer rijden. Voor de winter had ik wat accu problemen (wat uiteindelijk resulteerde in een deuk in mijn tank en een kapotte spiegel :( :( :( maar dat is een ander verhaal). Daarom had ik de accu al weken aan de lader hangen en schroefde ik hem er gisteren vol goede moed weer in. Starten en :] heerlijk. Alleen toen ik de motor even heel langzaam liet rollen stopte hij er spontaan mee. Zelfde probleem als voor de winter ...te weinig spanning. Gelukkig was het maar een km of 3 van huis maar het koste me toch een uur om dat kreng weer naar huis te duwen. :j :( .

Dus als iemand me kan vertellen waar ik vandaag nog een accu kan halen dan ben ik weer wat minder gefrustreerd.
 
bel bij de eigenaar aan , zal ie leuk vinden dat ie dan ook klanten krijgt, meer omzet ;)
 
Safe Apeldoorn is geloof ik open vandaag... (wel ff bellen, weet het niet 100% zeker)
 
Misschien handig om te zeggen waar je precies vandaan bent? NL is groot hoor :)
 
Het inderdaad wel met de vierwieler. Helaas was er niets open. Nog maar even gefrustreerd zijn dan...niets aan te doen.
 
succes met gefrustreerd zijn, volgens mij moet je nog wachten tot dinsdag, Maandag zijn ze toch dicht?
 
Terug
Bovenaan Onderaan