Is er verschil tussen een BMW K 1100 LT uit 92 en 94?

utchrisje

Rookie
24 feb 2008
28
0
Ik eb twee motoren op het oog allebei is het een BMW K 1100 LT maar uit verschillende jaren. De een isw uit 92 de ander uit 94/. Zitten hier verschillen in?

Groet van Chris
 
Jazeker zit hier verschil in, de een is namelijk twee jaar ouder dan de ander ;-).. ha ha... had je kunnen verwachten he ;-)...

Je kunt HIER even kijken wat precies de verschillen zijn die tussen 92 en 94 zijn doorgevoerd. Houdt er wel rekening mee dat 1e tenaamstelling 1994 niet per se hoeft te betekenen dat het ook bouwjaar 1994 is. In 1994 is bijvoorbeeld het ABS 1 vervangen door het ABS 2 systeem. Hopelijk heb je er wat aan. Succes in ieder geval!
 
Laatst bewerkt:
weet niet waar je woont, maar we zoeken nu zelfde soort motoren..

heb je een beetje verstand van de k1100lt? er zijn veel politiemotoren in omloop..en veel rotzooi..

eventueel kan ik je misschien helpen..

groeten,

Job

verschil tussen een 92 en 94 is er..maaaaaar..bij een bmw is historie belangrijker dan jaartal of km stand..
 
hallo jongens
ik heb een ex-klpd K1100LT gekocht van 1997 voor 2950 euro
en ik ben als een kind zo blij met dat kanon van een motor,
70.000 op de teller komt van de Domeinen en mankeert helemaal niets.

Heb meer problemen met mijn goldwing dan met deze K1100.

Doet het altijd, alleen benzine in en soms wat olie.

En, bye the way welke motor heeft standaard (uitschakelbare) ABS
-als je eenmaal hiermee gereden hebt vindt je alle niet-ABS remmen ronduit zielig-....
electrisch verstelbaar windscherm, handvatverwarming, digitale versnellingsaanduiding
in de cockpit, digitaal klokje, in rubbers opgehangen stuur, 2 stopcontacten, enz ?
Zelfs mijn goldwing niet !!!!!!!

Superfiets !! En kruisen met 170/180 ? GEEN PROBLEEM

Gewoon een motor waar je je na een tijdje rijden enorm vertrouwd mee voelt.
Je moet er wel veel mee rijden, in het begin voelde ie nl bij mij wat lullig aan,
maar dat is persoonlijk
 
hallo jongens
ik heb een ex-klpd K1100LT gekocht van 1997 voor 2950 euro
en ik ben als een kind zo blij met dat kanon van een motor,
70.000 op de teller komt van de Domeinen en mankeert helemaal niets.

Heb meer problemen met mijn goldwing dan met deze K1100.

Doet het altijd, alleen benzine in en soms wat olie.

En, bye the way welke motor heeft standaard (uitschakelbare) ABS
-als je eenmaal hiermee gereden hebt vindt je alle niet-ABS remmen ronduit zielig-....
electrisch verstelbaar windscherm, handvatverwarming, digitale versnellingsaanduiding
in de cockpit, digitaal klokje, in rubbers opgehangen stuur, 2 stopcontacten, enz ?
Zelfs mijn goldwing niet !!!!!!!

Superfiets !! En kruisen met 170/180 ? GEEN PROBLEEM

Gewoon een motor waar je je na een tijdje rijden enorm vertrouwd mee voelt.
Je moet er wel veel mee rijden, in het begin voelde ie nl bij mij wat lullig aan,
maar dat is persoonlijk


Sorry????????
Alle niet ABS remmen zielig ten opzichte van ABS remmen? De meeste supersports waar ik op gereden heb hadden geen ABS maar wel een (heel) stuk betere remmen dan de BMW (met ABS) die ik nu heb.
 
Terug
Bovenaan Onderaan