is er zoiets als een motorhoes met verwarming...?

Furrrrr

BMW C400GT
6 nov 2011
210
2
Is er zoiets als een motorhoes met verwarming of waar warme lucht doorheen blaast?
Dit ivm met stalling in garage waar het niet nat wordt maar verder wel openlucht is (lees: temperatuur)
 
elektrisch_deken.JPG
 
Gewoon een goede hoes kopen (Verheul), die ademen en zijn zeer sterk.

Kan je gewoon over een natte en/of warme motor heengooien en de motor droogt keurig op :Y
 
Gewoon een goede hoes kopen (Verheul), die ademen en zijn zeer sterk.

Kan je gewoon over een natte en/of warme motor heengooien en de motor droogt keurig op :Y

Inderdaad, ik zou gaan voor een motorhoes die van een ademend materiaal gemaakt is. Temperatuur zou niet zoveel moeten uitmaken. Maar dan moet je wel zorgen dat alle vloeistoffen van je motor vorst bestendig zijn natuurlijk ;)
 
Waar ben je dat voor nodig dan?
Ben je bang dat hij niet tegen een beetje vorst kan.
 
Of voor mensen in een huis uit 1912 zonder isolatie en CV ;)
Temperatuur van 2-3 graden boven 0 afgelopen winter als ik wakker werd meer dan 1x meegemaakt...... brrrrrrr!
en ik maar denken dat het allemaal prestige was in oegstgeest, oud geld zeker! :+
 
Gewoon een goede hoes kopen (Verheul), die ademen en zijn zeer sterk.

Kan je gewoon over een natte en/of warme motor heengooien en de motor droogt keurig op :Y

Mijn motor mag altijd buiten slapen, maar die droogt niet onder de hoes (ook verheul). Dit omdat het meestal wat kouder is als het geregend heeft en het water dan lastiger verdampt. Komt vaak voor dat als ik 's avonds de hoes erover gooi dat de motor 's ochtends nog vochtig is
 
Of voor mensen in een huis uit 1912 zonder isolatie en CV ;)
Temperatuur van 2-3 graden boven 0 afgelopen winter als ik wakker werd meer dan 1x meegemaakt...... brrrrrrr!

Hehe, klinkt bekend. Vroeger ook nog in zo'n huis gewoond. Als je er dan aan terug denkt ga je zelfs de meest banale dingen zoals CV, erg waarderen. :)

Maar back on topic.
Waarom geen oude (dons)dekens gebruiken onder een waterdichte hoes?
 
Als je je gaat om het vocht in die schuur: er zijn van die vochtvreterzakken die je aan je stuur bind, onder je hoes. Die halen het meeste vocht weg.

Wat betreft de temperatuur zou ik me niet druk maken. Als dat ding in die schuur staat boeit het voor zover ik weet totaal niks of ie daar nou met 20 of -20 staat. (Weet niet of iemand het met me oneens is? )
 
Als je je gaat om het vocht in die schuur: er zijn van die vochtvreterzakken die je aan je stuur bind, onder je hoes. Die halen het meeste vocht weg.

Wat betreft de temperatuur zou ik me niet druk maken. Als dat ding in die schuur staat boeit het voor zover ik weet totaal niks of ie daar nou met 20 of -20 staat. (Weet niet of iemand het met me oneens is? )

gewoon wat strooizout over heen gooien.''s morgens alleen even de veger erover en de billetjes blijven droog
 
Terug
Bovenaan Onderaan