Is het de moeite waard ?

Wel of niet?

  • Gewoon doen

    Stemmen: 19 90,5%
  • Wachten tot een andere keer

    Stemmen: 2 9,5%

  • Totaal aantal stemmers
    21
A

Anoniempje3

Guest
Ik heb eigenlijk voor a.s. vrijdag t/m dinsdag een kawa gehuurd.
Nu zit ik naar het weer te kijken en dat ziet er niet echt zo geweldig uit.
Wat zouden jullie doen? wachten en een andere keer met mooi weer proberen te huren of gewoon doen? Heb geen zin om alleen maar in de regen rond te scheuren eigenlijk... :9
 
ja precies vanaf zaterdag zou het weer omslaan.... dus ik zou het wel weten :) maja ik heb nog niet eens me rijbewijs maja weekje later zou kunnen toch :Y
 
Ik heb eigenlijk voor a.s. vrijdag t/m dinsdag een kawa gehuurd.
Nu zit ik naar het weer te kijken en dat ziet er niet echt zo geweldig uit.
Wat zouden jullie doen? wachten en een andere keer met mooi weer proberen te huren of gewoon doen? Heb geen zin om alleen maar in de regen rond te scheuren eigenlijk... :9

Denk dat als je t nu wil verzetten, je grote kans hebt dat de kawa voorlopig volgeboekt is...
Kom op, tiz geen sneeuw en ijzel ofzo en koud is t al helemaal niet ;)
 
De vooruitzichten zijn op zaterdag na prima! Dus lekker :] deze daagjes en op zaterdag je 'verplichtingen' doen! Ik heb vaak genoeg gehad dat ik kort van te voren een motor wilde huren vanwege mooi weer en dat deze dan al weken lang gereserveerd was. Je moet er dus best vroeg bij zijn. Veel plezier!
 
:^ met alle stupids boven mij.
En zoals de Noren zeggen: Er is geen slecht weer, er zijn alleen slecht geklede mensen :P
Gewoon gaan rijden :Y
 
Als je daarover twijfel: Niet doen!!!

Je rijbewijs in de kast leggen, er ook nooit meer overnadenken en voortaan lekker op de trapfiets gaan ontspannen. :W
 
Wij hebben daar binnen onze club ook een heel fijne uitdrukking voor na afloop:

"De thuisblijvers hadden weer eens ongelijk"

en vaak klopt het :X
maar het is jouw feestje ;)
 
Gewoon rijden man,ik heb zaterdag ook gepland en ga dus gewoon :]
Net als in "de longest day", "weather or no weather,go,go,go :Y
 
Ik had twee weken geleden een weekend gepland naar Luxemburg. Vrijdag was het 15 graden, zaterdag 8 en zondag 7. Trek ik me niks van aan, lekker gereden ondanks af en toe een buitje regen, hagel en zelfs eenbeetje natte sneeuw. Toch een leuk weekend gehad.

Dus gewoon gaan met die banaan..
 
Als je een Kawasaki huurt is het toch ALTIJD de moeite waard!!!

En zeker een huurmotor, kijk, je eigen motor daar ben je natuurlijk superzuinig op maar een HUURmotor??? Die moet zeker overal doorheen. Persoonlijk zou ik midden in de winter wanneer er flink wat pekel gestrooid is pas een motor huren.

:] :] :] :]
 
Als je een Kawasaki huurt is het toch ALTIJD de moeite waard!!!

En zeker een huurmotor, kijk, je eigen motor daar ben je natuurlijk superzuinig op maar een HUURmotor??? Die moet zeker overal doorheen. Persoonlijk zou ik midden in de winter wanneer er flink wat pekel gestrooid is pas een motor huren.

:] :] :] :]
Volgens mij heeft hij er eigenlijk spijt van dat hij een kawa gehuurd heeft en geen Honda
:+
 
Wanneer je in de regen niet DURFT te rijden dan moet je dat niet doen....

En vervolgens op een lange snelwegrit overvallen worden door een stortbui ?

En wat dan, stoppen op de vluchtstrook :?

Kun je beter een keer met regen gereden hebt. Anders durf je nooit
 
Aangezien dit Nederland is kun je toch niets van het weer geloven, straks is het wel mooi weer en dan sla je jezelf voor de kop... ik geloof de weersverwachting pas als ik 's morgens uit het raam kijk en dat blijkt dat het volgens de voorspelling is 8-)
Verder nog een vraag... ben je van suiker :? |(
 
Aangezien dit Nederland is kun je toch niets van het weer geloven, straks is het wel mooi weer en dan sla je jezelf voor de kop... ik geloof de weersverwachting pas als ik 's morgens uit het raam kijk en dat blijkt dat het volgens de voorspelling is 8-)
Verder nog een vraag... ben je van suiker :? |(
Ik van chocola 8-)
jij?
 
Terug
Bovenaan Onderaan