Is het echt te koud?

Uhh.. en tijdens de OBT 3 dan, toen was het BOVEN nul!! O-) ;)

Maar inderdaad, een goed pak, goeie handschoenen en een windstopper helpen prima. Handvatverwarming is ook erg lekker O-)
Gewoon iedere dag op de motor naar m'n werk. Volgende week een hele week niet rijden :( . Gelukkig is het een leuk alternatief dat skieën :)

ja maar toen ik woensdag met kaas ging rijden hebben we lekker doorgereden en heb ik t totaal nie koud gehad, had dan ook wel 2 extra lagen aan, had ik bij obt misschien ook moeten doen :? en bovendien was t toen nat, en nee das idd geen aanrader, dan wordt t wel koud!!
 
Ik rijd ook het hele jaar door rond op mijn brikkie. Het maakt mij niet uit dat het koud is, gewoon jezelf goed aankleden en gaan. Gisteren nog met mijn brikkie naar de beurs geweest.
 
Koud???????

Rij 40 of meer uur per week heb het nooit koud.
Hooguit een beetje fris. Is toch lekker
 
"Vroeger toen was ut pas koud" ;)

Gewoon doen man ! (vrouw ?) als ik nu naar buiten kijk helemaal !!
Schijnt mooi weer te gaan worden dit weekend.....

Zonnebrandolie ?......
 
yip.
Idem. Ga dagelijks werken met de moto.
Vandaag nog tripje naar Brussel gemaakt. Heerlijke dag.
Thermisch ondergoed en een extra warme trui.
No problemo.
Was tijdens de vriesperiode wel even anders.
 
Ik rij iedere dag naar me werk (ook bij -10°C) en heb nog nooit kou gehad buiten me vingers, maar ik rij dan ook nog met me zomerhandschoentjes |(
 
sorry hoor, maaruh.... MIETJE! :+
Zelfs met -10 rijd ik nog door! Dan doe je gewoon een extra t-shirt aan!

Uhh, over 3 weken heb je pas je motor???? En met de brommer rondrijden met -10 is toch iets anders dan met de motor vind ik. Als ik moet kiezen tussen een brommer en een fiets bij -10 kies ik ook voor de brommer, moet ik kiezen tussen een auto en een motor bij -10 kies ik toch echt de auto! :)
 
Wat een watjes hiero...
blablabla
Kleding: oude Dainesecombi met daaronder alleen een tshirt en coltrui, colsjaal en daarover een Jopa jack met hogere kraag.

oja, ik heb handvatverwarming van giali
...(Afbeelding)

Wat een watje!!!


Ik rijdt in me leren jas met een leger-isojekkie eronder......het hele jaar door....en ook bij -10! Ben ik effe een bikkel zeg.....
 
ik stap er net af en het was gewoon lekker..... leren pakkie zonder termo e.d. en morgen: YYEEAAAAAH!! zonnig, lekker sturen en ff naar het cluppie, cola'tje drinken! kan nu al niet meer slapen!
 
Daarom ga ik nu slapen, morgen om 07.00 eruit

douchen - eten - motor wassen en alles nakijken en invetten - douchen - :] - eten - :] - informeren nieuwe ketting - kettingvet kopen - ketting invetten - douchen - eten - TV of motorforum - uitgaan - slapen
 
Ik heb gisteren de motorbeurs bezocht en natuurlijk met de motor.Gelukkig dat we even een kleine tussenstop mochten maken bij een vriend van ons.Ik kom namelijk uit Antwerpen en zo bij Breda was het goed even te kunnen stoppen en een tasje thee deed wonderen.Verder was het uitstekend weer en de koude moeten we er maar bij nemen.Goed aankleden is de boodschap.
 
Terug
Bovenaan Onderaan