is het een vliegtuig? nee een motor!!!

heheheh, Highsidertje en dat ding stopt pas met rollen als je iets raakt
vraag me ook af hoe die remmen aanvoelen met die grote luchtbel er bovenin
 
Voor dat geld tune je een busa zo ver dat ie ook vliegtuigen kan achterlaten hoor -O-
 
Wel mooie verbruikscijfers, voor zo'n stuk stroomlijn van 4,64 meter lang bij 0,86 breed en 1,25 hoog:

KRAFTSTOFFVERBRAUCH UND REICHWEITE mit einer 90 Liter Tankfüllung
100 km/h 4 l/100 km | 2400 km
200 km/h 6 l/100 km | 1650 km
300 km/h 9 l/100 km | 1100 km
400 km/h 14 l/100 km | 700 km
450 km/h 16 l/100 km | 550 km

http://www.acabion.com/ (www.acabion.com/)
 
Ik ga der onmiddellijk eentje kopen en voor de rest van mijn geld ga ik een landingsbaan naar mijn werk laten aanleggen :Y
 
Voor dat geld heb ik liever een Y2K die is maar 185.000 dollar, maar met een zeer vette helicopter turbine motor :9~

De y2k weegt nog geen 70 kilo en heeft 320 pk. Fucking suicide!!

Y2K.jpg


Y2K-a.jpg


Damn dat geluid is supper...!

Kleinig heidje als je vooraan bij het verkeerslicht staat, zie en ruik je de bumper van de auto achterje smelten!! :}
 
Voor dat geld heb ik liever een Y2K die is maar 185.000 dollar, maar met een zeer vette helicopter turbine motor :9~

De y2k weegt nog geen 70 kilo en heeft 320 pk. Fucking suicide!!

(Afbeelding)

(Afbeelding)

Damn dat geluid is supper...!

Kleinig heidje als je vooraan bij het verkeerslicht staat, zie en ruik je de bumper van de auto achterje smelten!! :}

Traag (en lelijk) hok


Pk'tjes zijn ook op de kruk... dus heeft 285 op achterwiel...
en afremmen gaat ook moeilijk, turbine moet een beetje uitdraaien...

Kortom, alleen voor rijke boulevard posers
 
ik heb hier een keer iets van gezien op discovery channel.. ik was totaal niet kapot van dat ding... doe mij dan maar het omgedraaide een echte motor met vliegtuigmotor inplaats van een vliegtuig met gewone motor...

de y2k is toch 90834698 x stoerder....
 
Ben ik de enigste die dit wat overdreven vindt :?

Lekker snel ? Graag })
Veel vermogen ? geen problemen mee :]

Maar dit is in de verste verte geen motor ,al zou het er wel leuk uit zien in het stadsverkeer :9
 
540,000€ :?

als ze 540000 bedoelen moet het een punt zijn ipv komma

In Engeland gebruiken ze komma`s voor punten, dus het zal wel goed zijn ;) . Wel aardig duur id'd _O- .
Ik zou er zelf geen willen hebben trouwens, mijn RR rijdt goed zat en dan heb ik ook nog een beetje het gevoel dat ik op een echte motor zit :P .
 
Nee, die vliegende Messerscmitt, da's deze :P


full



Maar dat goggomobieltje op de foto is idd ook een Messerscmitt. En je mocht willen dat je er eentje in goede staat in de garage had staan. Kun je van de opbrengst een knappe motor aanschaffen.
 
Laatst bewerkt:
Voor dat geld heb ik liever een Y2K die is maar 185.000 dollar, maar met een zeer vette helicopter turbine motor :9~

De y2k weegt nog geen 70 kilo en heeft 320 pk. Fucking suicide!!

(Afbeelding)

(Afbeelding)

Damn dat geluid is supper...!

Kleinig heidje als je vooraan bij het verkeerslicht staat, zie en ruik je de bumper van de auto achterje smelten!! :}

nog geen 70 kilo _O- _O- _O- geloof je het zelf
kijk alleen al naar dat turbine blok ;) :+ en dan de rest dat 285 pk binnen de perken moet houden
 
Terug
Bovenaan Onderaan