Is het geld op ofzo ???

denk ut nie ,ik moet (om maar weer ff on topic te gaan) een beetje geld verdienen, doe het geluid bij de Vopo's in de Unreal.....


punk's not dead, they only smell that way ;)

jha das wel goed, doe groetjes maar aan dirk h *D
kga ook ff weer naar ander topic
 
idd.. leuke motor zien staan met wat schade, reactie liet 2 weken op zich wachten, toen was die idd verkocht..
 
Yups, der zijn alleen ook van die handige verkopers die nooit iets van zich laten horen.

Doe je een bod, heb je 3 weken later nog geen reactie |( |(


Ik probeer gewoon via mail of phone in kontakt te komen met de verkoper en kan je een afspraak maken om te gaan kijken of over de prijs praten ipv dat vrijblijvende prijzen gegooi?
 
Ik probeer gewoon via mail of phone in kontakt te komen met de verkoper en kan je een afspraak maken om te gaan kijken of over de prijs praten ipv dat vrijblijvende prijzen gegooi?
dat doe ikzelf ook en heb ikzelf ook het liefste.....maar niet iedereen is zo helaas...
 
achja, voor de kopende partij is het heel makkelijk bij kudde fietsen, neem je gen contact op, dan kijken we wel naar de volgende fiets.

Maar voor speciale dingen of oldtimers is het wel mooi ruk.
 
[In de winter wordt er niet gereden dus waarom nu dan al een motor aanschaffen.

Is toch logisch.
[/quote]


In de winter wordt er niet gereden!!!!!!!!
wat ben jij nou voor watje
een motor is voor sommige van ons niet een luxe
en dus niet alleen speelgoed maar ook een vervoersmiddel

\ik ben 21 kheb een ZX6R en heb geen autorijbewijs en die ben ik voorlopig nog niet van plan te halen dus ik rijd minimaal 5 dagen per week op de motor en als het droog is in het weekend 7 dagen per week
zon beetje 300+ dagen per jaar

dus dat jij nou een sissy bent en alleen rijd als het 15+ graden is en het zonnetje schijnt dat wil dan niet zeggen dat niemand rijd in de winter er zijn nog veel meer Die Hards zoals mij en dat zijn dus de Echte Bikers

RESPECT
 
:Z

Volgens mij ben je gefrustreerd, dat je niet met het koekblik kan.
Dat je elke dag met de motor moet, omdat er gewoon even gebrek aan beter is.
Ik vind dat je niet moet afgeven op mensen die motorrijden als plezier zien. Ieder zo zijn ding hoor...
 
Ik heb de mijne aan het eind van het seizoen aangeschafd: 20 augustus 2004 :)
En toch nog bijna 7000 km gereden :P
Dus toen was het geld idd op. Ben nu voor leer a/h sparen :]
 
:Z

Volgens mij ben je gefrustreerd, dat je niet met het koekblik kan.
Dat je elke dag met de motor moet, omdat er gewoon even gebrek aan beter is.
Ik vind dat je niet moet afgeven op mensen die motorrijden als plezier zien. Ieder zo zijn ding hoor...
:^
Kheb jarenlang op een fietsje door de modder geploegd (in de winter).....dus dat ik nu liever niet in bar weer rijdt maakt mij meteen een mietje? L :+ L ;)


ps. dat bieden op MP, da's idd vaak laf gedoe.
 
[In de winter wordt er niet gereden dus waarom nu dan al een motor aanschaffen.

Is toch logisch.


In de winter wordt er niet gereden!!!!!!!!
wat ben jij nou voor watje
een motor is voor sommige van ons niet een luxe
en dus niet alleen speelgoed maar ook een vervoersmiddel

\ik ben 21 kheb een ZX6R en heb geen autorijbewijs en die ben ik voorlopig nog niet van plan te halen dus ik rijd minimaal 5 dagen per week op de motor en als het droog is in het weekend 7 dagen per week
zon beetje 300+ dagen per jaar

dus dat jij nou een sissy bent en alleen rijd als het 15+ graden is en het zonnetje schijnt dat wil dan niet zeggen dat niemand rijd in de winter er zijn nog veel meer Die Hards zoals mij en dat zijn dus de Echte Bikers

RESPECT
[/quote]

Ben 34 en heb ook geen auto(of rijbewijs daarvoor) rij zelf ook het hele jaar door, maar dat geeft mij nog niet het recht om (nogal kortzichtig) mensen af te gaan kammen die toevallig wel gekozen hebben om auto te gaan rijden.

Een echte Biker is gewoon iemand die ECHT van motorrijden houdt (oke, oke, reken zelf ook de diverse posers ook inderdaad niet mee, maar iemand die niet 's winters rijdt is niet noodzakelijkerwijs een poser.......)
 
In de winter wordt er niet gereden!!!!!!!!
wat ben jij nou voor watje
een motor is voor sommige van ons niet een luxe
en dus niet alleen speelgoed maar ook een vervoersmiddel

\ik ben 21 kheb een ZX6R en heb geen autorijbewijs en die ben ik voorlopig nog niet van plan te halen dus ik rijd minimaal 5 dagen per week op de motor en als het droog is in het weekend 7 dagen per week
zon beetje 300+ dagen per jaar

dus dat jij nou een sissy bent en alleen rijd als het 15+ graden is en het zonnetje schijnt dat wil dan niet zeggen dat niemand rijd in de winter er zijn nog veel meer Die Hards zoals mij en dat zijn dus de Echte Bikers

RESPECT

Effe een bietje dimmen pipo! B|
Wat een onzin om iemand een sissy te noemen als 'ie niet rijdt in de winter. Er zijn velen, die rijden puur alleen voor de lol (en wees eerlijk: in de winter is het toch iets minder lol).
Ook al wel eens gehoord van chroom? Is niet echt bevordelijk als er pekel op de weg ligt om dan met je glimmende velgjes of uitlaten te gaan rijden.
Koop een auto, scheelt je klaarblijkelijk een hoop frustratie.

Echte bikers (zoals jij roept) hebben respect voor alles en iedereen dat op 2 wielen rijdt.

behalve voor blagen van 21 met een zx6r
 
De vraagprijs van 2de hands motoren zijn gewoon veels te hoog. als je kijkt naar de prijs van een nieuw overjarig model. (kawa zx-6r bijv. 9.000,-) hoe kunnen mensen dan aankomen met een prijs van 7000,- euro voor een bereden 2002 model bijv. lijkt me dan nogal logisch dat je op safe speelt en een motor koopt waar je een 2 jaar garantie op hebt en voor een lange tijd geen kleine dingen voor moet kopen (banden, tandwielen). en ik denk dat sommige mensen denken dat hun extra's aan hun fiets veel geld op leveren. op deze onderdelen zit bijna een afschrijving van 100%. natuurlijk speelt tijd van het jaar ook mee en de ''crisis'' in nederland.

groeten hessel
 
niet in de winter rijden is gewoon verstandig,ik heb eerst het auto rijbewijs gehaald,en toen voor de fun mijn motorrijbewijs,en de motor er ook bijgekocht voor de fun,en het meest fun is het dat mijn motor niet eens naar buiten gaat als het regentwant dan vind ik motorrijden gewoon niet fun.


het moraal van het verhaal is dus,maak veel fun met funny dingen die het leven dragelijk en fun maken op je eigen funny manier.
 
niet in de winter rijden is gewoon verstandig,ik heb eerst het auto rijbewijs gehaald,en toen voor de fun mijn motorrijbewijs,en de motor er ook bijgekocht voor de fun,en het meest fun is het dat mijn motor niet eens naar buiten gaat als het regentwant dan vind ik motorrijden gewoon niet fun.


het moraal van het verhaal is dus,maak veel fun met funny dingen die het leven dragelijk en fun maken op je eigen funny manier.
Zo zie ik het ook :) en fun voor mij is bv. ook de rit naar italie afgelopen zomer :)

ps. het lijkt wel een 'rijden in winter' topic a/h worden :X
 
Laatst bewerkt:
Enof ik ga rijden in de winter... ik haal begin januari m`n eerste bike op, en kan het natuurlijk niet laten om er toch even mee te gaan rijden!!!

TUURLIJK wordt de pekel erafgespoten ;)


Offtopic? Neu :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan