is het leven niet heerlijk.?

Nee. Want binnen enkele tientallen jaren gaan we dood. En aangezien de tijd vliegt had het theoretisch net zo goed volgende week kunnen zijn als je begrijpt wat ik bedoel. En stel je nou is voor dat je nog een week te leven hebt...hoe kut is dat?

Om op je verhaal te reageren...lekker bezig. Alleen leuk dattie je nix aangesmeerd heeft...of dacht je dat alle zwaantjes zulke dingen door de vingers zien?


:Z :Z :Z

heb je hem ook weer

|(
 
[me]janice denkt dat er genoeg wel met hem op durven te rijden....en wacht geduldig af tot de eerste vrouw hier met een bijdehandte opmerking komt.... ;) [/me]
Dat heb jij toch al gedaan :?

Baksteen...op rijden... O-)

oh nee, je bedoelt het werkwoord oprijden, als in meerijden/achteraanrijden :X



:+
 
Euh Janice..als paragnost zie je de ellende van meerdere personen in plaats van alleen je eigen ellende ;)

Mensen met een en al vrolijkheid raadplegen niet zo snel een paragnost..helaas voor de paragnosten.
 
Euh Janice..als paragnost zie je de ellende van meerdere personen in plaats van alleen je eigen ellende ;)

Mensen met een en al vrolijkheid raadplegen niet zo snel een paragnost..helaas voor de paragnosten.


wat een ellende zal je dan hebben :+
of niet natuurlijk omdat je het te druk hebt met die van een ander.....
 
Dat maakt het leven juist zo mooi 8-) ;)

ligt eraan hoe wat waar en waarom ;)
ow ja en wanneer....

als er om half 3 's nachts gezogen wordt terwijl ik slaap, op de plek waar mijn puist met kop zit... dan is dat best pijnlijk. en ook smerig voor de zuiger... :X

oke genoeg gezegd weer |(
ga maar boodschappen doen nu :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan