is het leven niet heerlijk.?

*grin*
dat wil ie niet zeggen O-) :P :+

[me]janice blijft bij haar vermoeden....is ook beetje paradinges.... ;) [/me]
:+
O jee, vrouwen met vermoedens :X :+

paradinges?

-chutist
-noide
-dijsvogel
-cetamolletje
-doxaal
-...

[ontopic]
Het leven IS heerlijk, vooral als je naar het gezicht van je dochter kijkt die zojuist haar tafeldiploma heeft binnengehaald... *D
[/ontopic]
 
O jee, vrouwen met vermoedens :X :+

paradinges?

-chutist
-noide
-dijsvogel
-cetamolletje
-doxaal
-...

[ontopic]
Het leven IS heerlijk, vooral als je naar het gezicht van je dochter kijkt die zojuist haar tafeldiploma heeft binnengehaald... *D
[/ontopic]

paraabnormaal ;)

maar hoezo tafeldiploma :? heeft ze nog geen vakantie dan?
ontopic:
vakantie maakt het leven NOG leuker....
 
Ik dacht ook een keer toen er twee dikke blauwe bmw's van de 7 serie met zwaailicht in de bumper voorbij kwamen met een gangetje van 180, daar ga ik gewoon achter rijden. Na ongeveer 2 minuten ging het bordje politie stop omhoog. Waarschijnlijk om me ff te laten schrikken en me te laten weten dat ze dus van de klpd waren ofzo. Dus ik ben er maar mee opgehouden ze te achtervolgen. Wat voor gasten dit nou eigenlijk waren weet ik nog niet.
 
Weet je wat ik zag jongens


Een dikke BMW van de 7 serie

En weet je wat die toen deed.....
 
Ik dacht ook een keer toen er twee dikke blauwe bmw's van de 7 serie met zwaailicht in de bumper voorbij kwamen met een gangetje van 180, daar ga ik gewoon achter rijden. Na ongeveer 2 minuten ging het bordje politie stop omhoog. Waarschijnlijk om me ff te laten schrikken en me te laten weten dat ze dus van de klpd waren ofzo. Dus ik ben er maar mee opgehouden ze te achtervolgen. Wat voor gasten dit nou eigenlijk waren weet ik nog niet.
Zou de KLPD in 7 series rijden :? Lijkt me toch sterk. Rijkeluisgastjes met teveel geld en een matrix bordje lijkt me waarschijnlijker...

Alhoewel, een V70 is ook niet goedkoop |( En de flits-inkomsten moeten toch ergens blijven :(

@ Janice: Ik ga voor noide })
 
Zou de KLPD in 7 series rijden :? Lijkt me toch sterk. Rijkeluisgastjes met teveel geld en een matrix bordje lijkt me waarschijnlijker...

Alhoewel, een V70 is ook niet goedkoop |( En de flits-inkomsten moeten toch ergens blijven :(

@ Janice: Ik ga voor noide })


sssstt :X dacht er zelf eerst ook aan, maar toen dacht ik vrijwel direkt :" nee als ik DAT zeg ben ik paranoide :+ " dus leek het me beter het niet te posten :X

ze zeggen dat ik gek ben.... B|
is helemaal niet zo :o
 
Zou de KLPD in 7 series rijden :? Lijkt me toch sterk. Rijkeluisgastjes met teveel geld en een matrix bordje lijkt me waarschijnlijker...

Alhoewel, een V70 is ook niet goedkoop |( En de flits-inkomsten moeten toch ergens blijven :(

@ Janice: Ik ga voor noide })
En dan ook nog blauwe lampjes in de grill...??

D'r zijn wel diensten die in dat soort auto's rijden binnen de politie, meestal is het dan heel erg dik glas en deuren die erg zwaar dicht gaan :X :X
 
paraabnormaal ;)

maar hoezo tafeldiploma :? heeft ze nog geen vakantie dan?
ontopic:
vakantie maakt het leven NOG leuker....

Schoolvacantie begint in deze regio morgen pas, duurt dan wel t/m 5 september :9

ik vond noide toch een betere optie })

"Iedereen zegt dat ik paranoide ben, maar dat is niet waar. Ze zijn gewoon allemaal tegen mij" :+
 
Nou dan ben ik dus des te nieuwsgieriger. Twee BMW's donkerblauw ouder model, ik dacht een 7 serie, als 5 beter uitkomt vind ik dat ook prima. Met blauwe flikkerlampjes en een politie-stop matrix bordje. Wat kan dat geweest zijn. Ik dacht zelf eerst iemand van het ministerie of zo, of een of ander topcrimineel transport. Kom op baksteen, volgens mij weet je hier meer van!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan