is het leven niet heerlijk.?

Geraldo-R1

Rookie
24 jun 2004
15
0
Sneek
was gister en vandaag ff stukkie sturen (a.o adenau aangedaan)
zo ongeveer 1100 kilometertjes gemaakt..
stond ik bij arnhem langs de snelweg ff een peukie te doen, zal ik weer wegrijden, zie ik een motoragent voorbij rijden.
ah,denk ik zie je wel je stond hier niet voor niets ff te roken..
rij ik de snelweg weer op, zie ik in de verte die agent rijden.
alle auto's op de rechterbaan reden ongeveer 140 km per uur,
daar deed hij helemaal niets mee, ik dacht nu, dan zal hij mij ook wel niets doen.? :]
dus ik achter em aan en hij reed rechts voor mij reden we tussen arnhem en apeldoorn met een snelheid tussen de 180 en de 230. :Z
hij deed me niets, dat was lache.. (heb em maar niet ingehaald)
met die politie aant voorrijden..
iedereen ging aan de kant, kwamen wij der voorbijblazen
bij apeldoorn ging die deraf, en moest ik weer wat snelheid minderen
kortom een pluim voor oom agent!! :P
 
Maar goed dat ie je niks gedaan heb.

Had je duur komen te staan dan.
Weet niet of je dan ook zo gegaapt had :P

Maar...je heb ff kunnen blazen met een agent.
Joepie :?
 
is het leven niet heerlijk?

Nee. Want binnen enkele tientallen jaren gaan we dood. En aangezien de tijd vliegt had het theoretisch net zo goed volgende week kunnen zijn als je begrijpt wat ik bedoel. En stel je nou is voor dat je nog een week te leven hebt...hoe kut is dat?

Om op je verhaal te reageren...lekker bezig. Alleen leuk dattie je nix aangesmeerd heeft...of dacht je dat alle zwaantjes zulke dingen door de vingers zien?
 
nee hoor,
dat is gewoon een lekkere snelheid op een r1
zonder die politie had ik dat ook wel gereden, nu was er wat gezelschap bij.. |(
 
trouwens, die motoren van ze zijn niet eens zo snel, ik ging ff terug naar z'n 3 en wat gas derop om em wat te stoken.. (niet teveel) grappig..
 
trouwens, die motoren van ze zijn niet eens zo snel, ik ging ff terug naar z'n 3 en wat gas derop om em wat te stoken.. (niet teveel) grappig..

Gelukkig kunnen ze wel alles uit die fiets halen wat er in zit... Kan jij dat ook met je R1 ?
 
nee natuurlijk niet, tis een r1.!! ;)
maar zij komen duidelijk wat tekort.. 8-)
b.d.w hij heeft gister wel en tornado in duitsland overleeft..
der stond op een gegeven moment bijna 40 centimeter water op de weg..
en maar gewoon doorijden he'
 
Laatst bewerkt:
Ik heb eens een akkefietje gehad dat ik ook doodleuk en lekker stoer achter een motoragent aan ging. Sneller en sneller en.............tot er opeens de man met de lasergun opdook en de Gix aan de kant mocht!
 
Terug
Bovenaan Onderaan