Is het merk Vanucci of Streetfighter goed?

Hammet

Rookie
31 okt 2003
21
0
Ingen
Iemand ervaring met de zaak Motozoom. Ik ben aan het kijken voor kleding en helmen. Bij Motozoom verkopen ze bijvoorbeeld merken als Vanucci, Streetfighter enz enz. Ik ben nog niet helemaal bekend met al die merken, een aantal ken ik er wel, maar deze waren voor mij onbekend. Kan iemand mij vertellen of dit wel een beetje goeie kleding is?? Misschien handig om te weten wat (ga ) rijden... ZXR750
Alvast bedankt.
 
jha ik zelf niet, maar paar lui op de motorclub bestellen daar wel eens wat.
kzat zelf te denken om dr nieuwe universele dempers te bestellen.
dacht dat het wel goed is daar.
 
Beter lezen :P
Hij wil niet weten hoe goed motozoom is, hij wil wat weten van bepaalde merken motorkleding ;)

Het merk Streetfighter zegt mij helemaal niks. Van Vanucci heb ik wel eens gehoord maar daar houdt het mee op. Ik kan er dus niks zinnigs over zeggen.

>> Algemeen en de titel gewijzigd, zo is het iets duidelijker wat je vraagt.
 
Beter lezen :P
Hij wil niet weten hoe goed motozoom is, hij wil wat weten van bepaalde merken motorkleding ;)

Het merk Streetfighter zegt mij helemaal niks. Van Vanucci heb ik wel eens gehoord maar daar houdt het mee op. Ik kan er dus niks zinnigs over zeggen.

>> Algemeen en de titel gewijzigd, zo is het iets duidelijker wat je vraagt.
Zijn eerste zin luidt: Iemand ervaring met de zaak motozoom. Dan vraag je dus om info betreffende motozoom hoor. Vanucci en Streetfighter zeggen me beide nix, maar daar valt vast ook wel op te vinden met de zoekfuntcie :9
@Jessy: zet jij nog ff 2 klikbare linkjes in een post ;)
 
Motozoom: Zoom, weg is je geld....

Niet bestellen, kut lui. Levern fout, half of zelfs niet (Of wel als je niets besteld hebt ;) )

Kheb nog 200 stoeptegels liggen, gratis af te halen als ze voor motozoom bestemt zijn
 
En als je iets wil terug sturen krijg je zo´n kut computer aan de lijn a 50 cent/min en die verbreekt telkens de verbinding als je bijna al je gegevens hebt door gegeven
 
ja, streetfighter, echt geweldig, vooral een helm van kopen, neem hem alleen wel een maat of 4 te klein, dan heb je er tenminste nog een maand plezier van voordat hij helemaal uitgelubbert is. Zitten ook erg fijne vizieren bij, boven de 90 ging hij langzaam open.

Echt een toppertje
 
Hoi,

Ik heb een broek van Vanucci, zit lekker ruim en is wind en waterdicht.
Ga vooral naar louis.de In Wesel is een winkel waar je de kleding kunt passen. Louis is inderdaad goedkoper dan motozoom.nl
Zeker als je wat groter van postuur bent is het fijner om in duitsland te kijken en te kopen. De maten zijn er iets ruimer dan hier.


Succes.
 
Ik heb een Pro-biker laren jack gekocht. Prima jas voor goede prijs. Komt van dezelfde kledinglijn. Zijn allemaal Louis huismerken.

Als je duur uit wil zijn, koop je deze merken bij Motozoom. De jas die ik bij Louis.de gekocht heb voor 70 euri, kost daar 230 euri.
 
Ik heb Vanucci laarzen en handschoenen! Helemaal top! Niks op aan te merken!

202402_330_FR.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan