is het nog wel leuk op de openbare weg ??????

gsxr freak

Die hard MF'er
24 dec 2004
365
0
Luttenberg
is het nog wel leuk op de openbare weg??
heb regelmatig hoge boetes tegen het verliezen van het rijbewijs aan. Keer hard eraf gegaan door olie op de weg motor total-loss. En dan heb ik het nog niet eens over de risico's van alle opstakels langs de weg en eventuele mede weggebruikers die je over het hoofd zien. ben er zo langzamerhand (poep) zat van. :( :( :(

misschien is beter om me volledig op het circuit te richten :] :] :]
 
Of je rijstijl aanpassen :Y Hier in de Randstad vind ik het ook steeds minder leuk maar ben gister nog ff stukkie verder weg geweest en heb heerlijk gereden :Y
 
is het nog wel leuk op de openbare weg??
heb regelmatig hoge boetes tegen het verliezen van het rijbewijs aan. Keer hard eraf gegaan door olie op de weg motor total-loss. En dan heb ik het nog niet eens over de risico's van alle opstakels langs de weg en eventuele mede weggebruikers die je over het hoofd zien. ben er zo langzamerhand (poep) zat van. :( :( :(

misschien is beter om me volledig op het circuit te richten :] :] :]

Ben het helemaal met je eens :Y

Wordt er ook doodziek van :r

Koekblikken worden steeds luxer (de auto neemt het rijden onderhand over)

Gevolg: Bestuurder/ster slaapt de hele weg :Z
 
Of je rijstijl aanpassen :Y Hier in de Randstad vind ik het ook steeds minder leuk maar ben gister nog ff stukkie verder weg geweest en heb heerlijk gereden :Y

Het wordt steeds drukker op de weg en hier in de randstad is de lol er snel vanaf, je moet tegenwoordig eerst 80km rijden voordat je echt kan toeren.
 
weet niet waar in de randstad jullie uithangen maar volgens mij kan je in de buurt van elke grote stad in de randstad wel lekker toeren.

zelf pak ik voor bijna al mijn werk de motor en kom dan toch op de mooiste plekkies.

boetes heb je zelf in de hand, en als je alleen maar lol hebt als je hard rijd zou ik me idd op het cirquit gaan richten.

groet
ulco
 
Helemaal mee eens, het is gewoon veel te druk. Ook in het buitengebied kan je bij mooi weer kilometers achter de fietsen/auto's/motoren/klassieker tourclubs/wandelaars/etc. rijden. Trillende vingers van het hangen op het stuur, kletsnatte kop van het zweten bij gebrek aan koelwind, motor tegen het kookpunt....DRAMA! En dan heb ik het nog niet over al die mooie bochten die zijn verziekt door drempels en overige snelheidsremmende maatregelen.
Zeker met een sportieve motor is het behoorlijk frustrerend allemaal, pak daarom vaker een oude motor, en bij mooi weer ga ik helemaal niet meer met de motor op pad. '(
 
ik heb nergens last van...maar ik ben niet anders gewend...

voor mij is lekker toeren door de file heenrijden _O-
 
Op het moment dat ik geld over heb ben ik niet meer op de openbare weg te vinden.

Tuurlijk kun je goed toeren maar op het moment dat je wat meer wil als toeren, en dat eigenlijk altijd wilt als je rijd, dan is het moment daar om je tegen jezelf in bescherming te nemen.

Maar ja, tot die tijd blijft het zoeken naar mooie bochten met ruimte om te crashen zonder een obstakel te rammen.

Een klaverblad met overal vangrails is voor mij dus geen verzameling van mooie bochten (meer).
 
Ligt allemaal aan je eigen instelling waarmee je de weg opgaat.
Alles is relatief.
's winters is koud ook kouder dan zomers.

Als je het zo voelt als je omschrijft zou ik er maar snel mee ophouden, des te meer ruimte is er voor mij :]
 
weet niet waar in de randstad jullie uithangen maar volgens mij kan je in de buurt van elke grote stad in de randstad wel lekker toeren.

zelf pak ik voor bijna al mijn werk de motor en kom dan toch op de mooiste plekkies.

boetes heb je zelf in de hand, en als je alleen maar lol hebt als je hard rijd zou ik me idd op het cirquit gaan richten.

groet
ulco

:^
Het is wel heel gek als je op een Zondagmorgen om 7 uur op de motor stapt :} Echt geweldig! geen hond op de weg :)
 
Misschien is het wat om snelwegen te mijden....het is best een gespannen klimaat om in te rijden. Gewoon lekker provinciaal gaan misschien ? Olie op de weg is wel pech ja.
 
Leuk? Jazeker! Ligt ook aan de omgeving denk ik.. snelwegen mijden en weten waar je op je tellen moet passen O-)
 
Heb hier in Twente mogelijkheden zat....

Wil je in NL gezellig toeren en leuk rijden dan moet je je instelling aanpassen...

Wil lekker doorrijden, heuvelachtig gebied en pleisterplaatsen bezoeken dan in DL moet je zijn. En ff je top uitproberen dan op 15 min de A31 'fullspeed ahead'..... alhoewel na 10 km komt je dat ook de strot uit...

En die idioten die klaverbladen en dat soort onzin bezoeken zalwel, ik heb klaverbladen gelukkig niet in de buurt. Hoef mijn knie echt niet aan de grond te krijgen om mijzelf te bewijzen.....
 
En die idioten die klaverbladen en dat soort onzin bezoeken zalwel, ik heb klaverbladen gelukkig niet in de buurt. Hoef mijn knie echt niet aan de grond te krijgen om mijzelf te bewijzen.....

De meesten doen dit ook niet om zichzelf te bewijzen, maar omdat ze bochten nemen gewoon het mooiste vinden met de motor.

En geef toe, klaverbladbochten zijn gewoon meesterlijke bochten :Y

Focking link alleen '(
 
Heb hier in Twente mogelijkheden zat....

Wil je in NL gezellig toeren en leuk rijden dan moet je je instelling aanpassen...

Wil lekker doorrijden, heuvelachtig gebied en pleisterplaatsen bezoeken dan in DL moet je zijn. En ff je top uitproberen dan op 15 min de A31 'fullspeed ahead'..... alhoewel na 10 km komt je dat ook de strot uit...
:^
En die idioten die klaverbladen en dat soort onzin bezoeken zalwel, ik heb klaverbladen gelukkig niet in de buurt. Hoef mijn knie echt niet aan de grond te krijgen om mijzelf te bewijzen.....
:z

Heeft niets met bewijzen te maken. Het is gewoon leuk, maar kennelijk zijn er veel mensen die zich er aan storen en het als stoerdoenerij afdoen.

Doen wat je leuk vindt, en als dat dom rondjes rijden is, wie ben jij dan om zulke mensen voor idioten uit te maken.
 
Heb hier in Twente mogelijkheden zat....

Wil je in NL gezellig toeren en leuk rijden dan moet je je instelling aanpassen...

Wil lekker doorrijden, heuvelachtig gebied en pleisterplaatsen bezoeken dan in DL moet je zijn. En ff je top uitproberen dan op 15 min de A31 'fullspeed ahead'..... alhoewel na 10 km komt je dat ook de strot uit...

En die idioten die klaverbladen en dat soort onzin bezoeken zalwel, ik heb klaverbladen gelukkig niet in de buurt. Hoef mijn knie echt niet aan de grond te krijgen om mijzelf te bewijzen.....

Ik krijg mijn knie wel aan de grond maar mij zie je ook echt niet op een of ander klaverblad. :N

Alleen maar bochten naar rechts. :? boring!

En mijn achterband slijt dan aan de rechterkant harder dan links wat weer de rijeigenschappen beinvoed. :r

Geef mij maar gewoon een bochtige weg ,dat is veel spannender. })
 
is het nog wel leuk op de openbare weg??
heb regelmatig hoge boetes tegen het verliezen van het rijbewijs aan. Keer hard eraf gegaan door olie op de weg motor total-loss. En dan heb ik het nog niet eens over de risico's van alle opstakels langs de weg en eventuele mede weggebruikers die je over het hoofd zien. ben er zo langzamerhand (poep) zat van. :( :( :(

misschien is beter om me volledig op het circuit te richten :] :] :]


Volgens mij moet jij een off-road kopen.
Veel meer fun :)
 
Ik woon dus ook lekker in Twente, heerlijk rijden hier! :D
Over een jaar moet ik op zoek naar een andere baan, maar dus echt niet dat ik in de Randstad ga wonen. Ben gekke Henkie niet! :W
Veel te beperkend en dan heb ik het nog niet eens over de onmogelijkheid om een leuk optrekje buiten te komen met een flinke stal- en klusgarage cq schuur erbij.
De Randstad sucks, maar gelukkig is Nederland een stuk groter dan dat verdomde Westelijke stedengebied! :+
 
En aan de TS: koop anders een andere motor waarbij je dezelfde snelheidsbeleving hebt bij een heel wat lagere snelheid!
 
Terug
Bovenaan Onderaan