Binnenkort wil ik mijn uit Belgie geimporteerde DUC ter keuring aanbieden, alleen zit een beetje te dubben of ik het originele uitlaatsysteem op mijn Ducati 1098s ga monteren.
Aan de enen kant klinkt het logisch om je originele systeem er even d'r op te gooien maar is het met de gang van zaken nog wel nodig??
Als ik zo links en rechts hoor dan is de RDW keuring een stuk minder streng geworden
MAAR....ook mbt het geluid? volstaan DB killers op mijn 70mm Termignoni? of kijken ze gewoon naar het E keurmerk die op een originele uitlaat zit?
Mensen die ervaring hebben met de huidige keuringsnormen?
Aan de enen kant klinkt het logisch om je originele systeem er even d'r op te gooien maar is het met de gang van zaken nog wel nodig??
Als ik zo links en rechts hoor dan is de RDW keuring een stuk minder streng geworden
MAAR....ook mbt het geluid? volstaan DB killers op mijn 70mm Termignoni? of kijken ze gewoon naar het E keurmerk die op een originele uitlaat zit?
Mensen die ervaring hebben met de huidige keuringsnormen?
Laatst bewerkt: