Is het Rossi effect al zichtbaar of...?

Ik heb nog nooit voor Rossi gekeken, en vooralsnog doet ziggo inderdaad wel hun best. Rob is natuurlijk wel erg onkondig met opmerkingen als "ja een podium moet wel kunnen dus voor Zonta?!", Maar ik hoop dat dat vragen zijn die alle nieuwe kijkers hebben.

En KPN is natuurlijk een TV provider van niks
 
Er zijn teveel mensen die daar veel last van hebben. Net als hooligans bij voetbal hebben ze geen toegevoegde waarde. Dingen stuk maken, mensen lastig vallen. Wat is daar nu leuk aan? Ga dan je tuin lekker verbouwen en daar met blikjes gooien. En laat die kakker die z'n vrouw niet de baas is doen waar ie voor komt...de motorsport bezoeken als fan.
 
Er zijn teveel mensen die daar veel last van hebben. Net als hooligans bij voetbal hebben ze geen toegevoegde waarde. Dingen stuk maken, mensen lastig vallen. Wat is daar nu leuk aan? Ga dan je tuin lekker verbouwen en daar met blikjes gooien. En laat die kakker die z'n vrouw niet de baas is doen waar ie voor komt...de motorsport bezoeken als fan.
En dan hebben we nog geeneens over de taal die ze uitkramen :(:r
 
Ik zag dat er 31000 kijkers waren voor de Moto2 en 20000 voor de MotoGP gisteren in Nederland
Ondanks al onze ''gefundeerde'' kritiek op Ziggo mogen we denk ik nog blij zijn met zoveel media aandacht voor MotoGP
Er lijkt een flink dalende trend te zijn in aandacht voor deze sport. Hoe lang gaat Ziggo dat volhouden?
Is de motorsport in Europa in een neerwaartse spiraal gekomen en zo ja, komt dat door ene VR of is die trend al langer zichtbaar?
Het publiek bij bv TT lijkt ook te vergrijzen...haalt motorsport 2050 nog ?

Rossi is in ieder geval onzichtbaar ;) Dat de MotoGP in een trend dalende zit, komt deels ook omdat alles niet meer in het vrije openbaar op tv te zien is.

Evenals de F1, ook dat gaat dalen beginnende met mij , weiger te betalen voor een abbo.
 
Ligt dit aan Ziggo het gemis van 46 andere aanbieders of wat dan ook?
Aan de inhoud der GP's zal het niet liggen, spanning etc is top.
Mij boeit het niet hoeveel mensen kijken maar voor Ziggo en zijn medewerkers is het wat pijnlijk.

Tja ik zit bij KPN dus ik zie het al niet meer, en ik ben niet de enige.

ik zit ook bij KPN en kijk elke wedstrijd , maar jij wilt er niet voor betalen denk ik :)

Ik snap best dat mensen vetrekken bij Ziggo....
Wat een geneuzel joh met die 2 Rob blabla figuren..
Gaat lekker stoer lopen doen bij de F1 ofzo...
En dan ook nog maar uitzoeken op welk kanaal het wordt uitgezonden, wie van de 6?

Maar ja, voor die €15,- blijf ik wel kijken.
EN tijdens het slappe gel*l doe ik wel wat anders in huis..
 
Ik denk, heb daar 0 bewijs voor, dat er ook wel veel mensen overgestapt zijn van motogp naar formule 1 sinds Verstappen daar rijdt. Als ik naar mezelf kijk iig wel. Ik volgde eerst motogp en F1 maar sinds 2016 ongeveer is dat eerste weggezakt en dat tweede alleen maar toegenomen.

En eigenlijk speelde het ook een rol dat Rossi niets meer presteerde. Ik kan me ook voorstellen dat een deel van de fans van Marquez ook langzaam aan het afhaken zijn.

Maw, ik roep maar wat maar misschien zit er wat in :)
F1 vroeger wel fanatiek gekeken, toen Verstappen SR nog zijn rondjes maakte.
Nu vindt ik het alleen nog maar 'rondjes' rijden..
(of ik heb steeds de verkeerder wedstrijden gezien, als ik het al kon zien)

Ik hou het wel op de GP's.
Zelfs de Moto2 sinds Bo'tje er in mee draaid..
Voorheen kwam het nog wel eens voor dat de 2 werd 'overgeslagen met kijken.
 
Ik snap best dat mensen vetrekken bij Ziggo....
Wat een geneuzel joh met die 2 Rob blabla figuren..
Gaat lekker stoer lopen doen bij de F1 ofzo...
En dan ook nog maar uitzoeken op welk kanaal het wordt uitgezonden, wie van de 6?

Maar ja, voor die €15,- blijf ik wel kijken.
EN tijdens het slappe gel*l doe ik wel wat anders in huis..
Wees blij dat het nog wordt uitgezonden.
En dan ook nog uitzoeken op welke zender van Ziggo. Tja, het is wat.
 
Ik ben tot de slotsom gekomen, dat ik Rossi niet mis.
En Europoort was soms ook een zootje qua uitzendingen.
Eigenlijk mis ik de worldsbk uitzendingen meer op dit moment. Die gaan ten onder lijkt het
 
Van 1987 tot vorig jaar alle wedstrijden bekeken. Ook eens een jaar een abonnement gehad op MotoGP TV ofzoiets omdat er toen niets op de sportzenders werd uitgezonden.
Nu Rossi gestopt is vind ik het ook een mooi moment om te stoppen met het volgen van het hele circus.
Auto GP volgde ik al nooit, dus de zondagmiddagen kunnen weer vrij ingevuld gaan worden.
Ik had dezelfde gedachtengang, maar nam net voordat het seizoen begon toch maar weer een abbo op Motogp.

Waar ik eerder nog alle trainingen keek, kijk ik nu met een half oog de qualificaties nog en de wedstrijd, maar het boeit .e niet echt meer, dus dit is het laatste jaar voor mij.
 
Terug
Bovenaan Onderaan