Is hier animo voor?? Einde seizoensfeest

Ik zou wel komen naar een einde-seizoensfeestje in Schevenin

  • Ja

    Stemmen: 39 75,0%
  • Nee

    Stemmen: 13 25,0%

  • Totaal aantal stemmers
    52
Ja jammer he, maar het is echt niet te doen, tenzij het echt massaal wordt, en daar heb ik (nog) niet de contacten voor ;)... Maar ik zal s met Motormuis praten over een straatBBQ, is weer eens wat anders dan het grasveld van Rez :)
 
Heyy..
Jammer dat het niet doorgaat wou met net opgeven -O- -O-
Volgens mij is er ook wel genoeg animo voor maar is het een beetje ver vooruit plannen.
Maar als je nog wat leuks organiseerd in scheveningen let me know ;)
ciao
 
Ik heb nog een BBQ en kool liggen. Moggen we niet op de strand BBQen? ehm... naja... lijkt mij niet de beste plan om in het openbaar vuur te zetten. Maar op het strand werd vroegha het wel eens gedaan zover ik het weet (in iedere geval wel in HvH)
 
Hmmm, jammer....

Maar opzich is een straatfeestje oid ook leuk. Kunst is om de juiste mensen over de streep te trekken die nemen dan gelijk weer een hele zwik andere mensen mee, het is een behoorlijk kliekjes gedoe hier. Bij elk terugkerend "evenement" zijn dezelfde mensen, daarom mag ik juist graag her en der heen gaan. Nieuwe mensen leren kennen is veel leuker als steeds dezelfde...

Of komt het omdat die mensen mij maar 1x willen ontmoeten?
 
Hmmm, jammer....

Maar opzich is een straatfeestje oid ook leuk. Kunst is om de juiste mensen over de streep te trekken die nemen dan gelijk weer een hele zwik andere mensen mee, het is een behoorlijk kliekjes gedoe hier. Bij elk terugkerend "evenement" zijn dezelfde mensen, daarom mag ik juist graag her en der heen gaan. Nieuwe mensen leren kennen is veel leuker als steeds dezelfde...
Er zit nogal wat sfeer/rij/mensenverschil tussen de verschillende "clans" en ik heb het na een paar uur met mensen van een andere clan wel gehad, het gesprek gaat maar over een onderwerp. Dat terwijl ik met de gemiddelde motorrijder die ik tegen kom (Ducati dan wel Harley) meestal veel te lang sta te ouwehoeren en we ons prima vermaken.
 
Er zit nogal wat sfeer/rij/mensenverschil tussen de verschillende "clans" en ik heb het na een paar uur met mensen van een andere clan wel gehad, het gesprek gaat maar over een onderwerp. Dat terwijl ik met de gemiddelde motorrijder die ik tegen kom (Ducati dan wel Harley) meestal veel te lang sta te ouwehoeren en we ons prima vermaken.

Klopt idd. Daarom regelmatig wisselen :) Ik ga naar geen 1 "evenement" echt regelmatig. Mag graag nieuwe mensen leren kennen. Natuurlijk wel een voordeel dat ik heel makkelijk met mensen praat. Maar op elk feest dat ik ben geweest kom ik wel een paar écht leuke mensen tegen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan