Is hier animo voor?? Einde seizoensfeest

Ik zou wel komen naar een einde-seizoensfeestje in Schevenin

  • Ja

    Stemmen: 39 75,0%
  • Nee

    Stemmen: 13 25,0%

  • Totaal aantal stemmers
    52
Ja horeca is vet duur!
Sorry hoor, maar ik ga liever met een krat bier en een tent op het strand overnachten. Van het zelfde bedrag of minder, hebben we een veel hoger alcohol promilage.
party_3.gif
party_2.gif
 
Laatst bewerkt:
Ja horeca is vet duur!
Sorry hoor, maar ik ga liever met een krat bier en een tent op het strand overnachten. Van het zelfde bedrag of minder, hebben we een veel hoger alcohol promilage. [afbeelding] [afbeelding]


haha khoef geen alcohol, maar aangezien je de mensen bij hun naam aanspreekt enzo kan je geen korting regelen bbq + drinken voor een mooi prijsje ofzo :P
 
Einde seizoensfeest?Wat is dat einde seizoen?Ben wel in voor een feeatje hoor :Y maar doe niet aan einde seizoen.
 
Oké, oké, oké dat einde van het seizoen was een grapje (nauwelijkse seizoensrijders hier...), maar dan is een feestje midden oktober toch nog steeds gezellig? Dan noemen we het een gewoon feestje :Y !
 
Oké, oké, oké dat einde van het seizoen was een grapje (nauwelijkse seizoensrijders hier...), maar dan is een feestje midden oktober toch nog steeds gezellig? Dan noemen we het een gewoon feestje :Y !

Genoeg seizoensrijders... ik ben ook zelf benoemd wintermietje/zomerbikkel. Ik hou het topic iig nog steeds in de gaten.

mits datum uitkomt totale ja

Kom je dan ook weer op de brommer? :}
 
Is er al een datum bekend of wordt die (bewust) nog open gehouden???

Deze wordt voor nu nog opengehouden... Ben net terug van vakantie, vanaf volgende week weer thuis en dan zal ik eens in overleg gaan met EscuBelle voor de mogelijkheden... Dit topic was dan ook echt om te kijken of mensen het uberhaupt wel leuk zouden vinden als iets dergelijks werd georganiseerd! :)
 
naja, ok dan. Laat de datum en quanta cost, weten. Dan zet ik wat geld naast, om aan mijn sociaal leven te bouwen.... O-)
 
Beters! Jammer dat het geen RS is maar ja... iedereen maakt wel eens een fout :P

tja qua betrouwbaarheid (mede dankzij eigen ervaring, hoewel ik heel trots op m'n rsje was dat ie heen en terug nara veenendaal neit moeilijk deed) heb ik wss toch liever die gs500
 
Haha mag van mij ook... Maar rustig aan jongens, het feest is pas in oktober ;)
Ik beloof jullie dat ik er écht mee bezig ben en dat er snel meer info komt *O*
 
Helaasch heren (en dames?) dit feestje gaat niet gebeuren... Na grondig overleg met sponsors e.d., gaan we er nooit uitkomen voor zo'n relatief kleine groep... Misschien ergens een gezellige straat BBQ bij ons thuis (heeft iemand een BBQ?), maar meer dan dat gaat het niet worden!
 
Terug
Bovenaan Onderaan