Is jouw gemeente motor-vriendelijk?

pisang

MF veteraan
7 jun 2002
6.784
0
Nadat ik vanmiddag het weer niet kon laten ff een stukkie te rijden, ben ik tot de conclusie gekomen dat Ridderkerk uitermate hard zuigt als het op ook maar enigszins op <insert iets anders dan personenauto's hier>-vriendelijkheid aan komt.

a) verrot wegdek (ook in bochten)
b) witte 1mm hoge glijzooi (verf ofzo, whatever het is) (ook in bochten)
c) $@&&*@# STOPLICHTEN die geen motoren pakken
d) schildpadden en andere moordwapens om de 50 meter
e) te pas en te ompas wegopbrekingen die voor de helft opgeruimt worden(modderboel) en gaar wegdak achterlaat.

Ze krijgen het zelfs voor elkaar bij het asfalteren van een nieuwe weg (vondellaan, voor de bekenden), in het proces kiezels te strooien, DE WEG TE OPENEN (nog geen asfalt), dit een week te laten liggen en dan een prutsbedrijf laten asfalteren (spoorvorming). Ik heb me toendertijd dus lekgereden op dat grind (was gloeien heet, ging zo door mn band heen :? ), maar was niet de enige en kreeg de band van de gemeente vergoed.

Het enige positieve is dat er maar 2 flitspalen staan en dat we (bijna) geen politie hebben. (laatste kan ook een nadeel zijn > prioriteit: scooters controleren :9 )

Ben ik nou een mierenneuker, is jouw gemeente veel erger, is dit zo'n beetje landelijk of zitten er bij jou in de gemeenteraad wél motorrijders?
 
Ik woon in het mooie Parijswijk aan de PPP & A4... en NEE das geen motorvriendelijke gemeente :( als je wilt weten waarop, zoek dan ff op PPP ;)
 
nou, ik denk dat bijna geen enkele gemeente rekening houd met motoren als 't op wegenaanleg aankomt. enschede is ook zo heerlijk. op mn dagelijkse route 1 stoplicht wat het nooit bij me doet (ik las laatst dat je dan ff met de bok op de grond moet tikken, maar dat helpt ook nie) 2x voorsorteren op witte vlakken van 2 bij 4 of zo, en dan nog eens de putdeksels die ze midden op de weg in de bochten hebben. maar ja..
 
oh ja putdeksels :( (Liefst 5cm boven de grond!)

Situatie geerlaan:
full


en fear mn pbrush skillz :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan