is mij op gevallen

Op vrijdag 06 juni 2003 15:27 schreef nataly-R6 het volgende:
Ben een vrouw en heb ook nog 's een kleurtje.Zijn jullie nu helemaal in de war dan?? Vind het wel een beetje een raar topic hoor en ditvind ik al helemaal te gek.Laten we daar vooral geen discussie over beginnen Bikefreak,ik denk nl dat jij dat helemaal niet aankan.

:} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :} :}
Ps als je nog meer wilt reageren de topics van AS zoeken *D
 
He, wilde er ook al een topic aan wijden, tot ik toevallig op dit topic stuitte.

Als ik bij de foto's van de MF-ers kijk, ben ik volgens mij de enige met een bruine kop. Wat natuurlijk niet wil zeggen dat iedere bruine een allochtoon is en andersom iedere blanke een autochtoon :P

Maar ik ken iid zat allochtone :] , maar niet veul bij het forum ?

Greetz.

PS. Ben trouwens zuid-molukker
 
[me]sp1_driver heeft omstreken Turnhout nog nooit een allochtoon op een motor zien rijden, wel op scooters o.i.d.[/me]
Het enige wat ze vragen als ik een pizza of choarma ga halen is:"Hoe hard rijdt dat ding en wat kost zoiets?"
Mooi vinden ze het allemaal wel.
Ik vraag me dus ook af waarom ze er zelf niet mee rijden.

He SP1_DRIVER,

Komen we elkaar alweer tegen, lachuh !!

Ik rijd regelmatig tussen Tilburg en Turnhout (beetje toeren) dus ... als je me ziet, zal ik me ff voorstellen 8-)

Trouwens, mijn zwager(schoonbroer zeggen jullie ? een Belg uit Brugge) beschouw ik ook als allochtoon, omdat die in Bredaaj woont ;) en hij heeft een motorrijbewijs, maar geen motor |(

Doei.

PS Kom regelmatig op de A16 een Belse SP1 tegen (Rotterdam - Breda).
 
Laatst bewerkt:
Er woont bij mij een zwarte jongen in de straat en die rijdt op een kawa 636

Ziet er niet uit.

P.S ook niet discriminerend bedoeld. :+
 
[me]sp1_driver verstaat geen zak van die bruggelingen, op tv moeten ze ze ook voor heel vlaanderen ondertitelen :+ [/me]


:) :) :) Jij ook al niet, ik kon hem ook pas verstaan na zijn inburgeringscursus :X *D Maar verder niets dan goeds over den Bels :+ (hij zit bij den Pliezie)

Doei.
 
Er woont bij mij een zwarte jongen in de straat en die rijdt op een kawa 636

Ziet er niet uit.

P.S ook niet discriminerend bedoeld. :+

Wordt ook niet als discriminerend opgevat hoor :P Niet op het motor-forum !

Maar rijdt die gast dan in zijn nakie ? Want als ik rijd, zie je echt niet, dat ik zo'n goeie zonnebank thuis heb :+

Doei.
 
Baksteen, je moet het niet zo persoonlijk opvatten, zo was het althans niet bedoeld. Mocht dat zo over zijn gekomen, dan daarvoor excuses maar naar mijn mening is de opmerking zoals je em plaatst enigzins stigmatiserend en meer heb ik er niet mee bedoeld. Ik vind je reactie hierboven erg defensief; je had ook kunnen aangeven dat de opmerking niet als zodanig bedoeld was. Overigens zijn twee van mijn kinderen halfbloed dus wellicht ben ik iets te scherp gebrand op dit soort opmerkingen. Zeker als ik de opmerking dan nog eens lees in verband met de Gixx, wat inderdaad lijkt alsof e.e.a. op het type motor slaat. Zoiets als én BMW rijden én een aardige gast... da's apart. (mag ik zeggen na 16 jaar BMW)Nogmaals dus: niet als persoonlijk aan jouw adres bedoeld.
Gerben
 
Laatst bewerkt:
Wat mij eigenlijk is opgevallen is dat voor een land met vrij veel allochtonen, niet discriminerend bedoelt, er verrekte weinig allochtonen motor rijden.

Cultuur verschilletje? of hoe zit dat?

Er zijn er wel, maar niet zoveel.

Ik denk dat het een beetje in de "show"-cultuur zit.

Men vind het veel leuker om met goud behangen in een cabrio en keihard de muziek aan langs het terras rijden zodat iedereen ze kan zien.

Met een helm op op een motor herkend nou eenmaal niemand je. :z
 
Mevr. Moturist is allochtoon en heeft een paar jaar motor gereden, maar ze vond het op den duur daarvoor toch te fris en nat in Nederland '(
 
Hier zie ik alleen maar van die scheefzittende knaapies in die kut civic's(oud model) :( :(

Ik weet niet wat zo'n civic zo bijzonder maakt (ja maakt veel te veel herrie)

maar ik zie eigenlijk weinig donker getinte motorrijders, sterker nog, ik ken er maar eentje, en hoe kan het ook anders dat hij ook nog een civic rijdt.
 
Baksteen, je moet het niet zo persoonlijk opvatten, zo was het althans niet bedoeld. Mocht dat zo over zijn gekomen, dan daarvoor excuses maar naar mijn mening is de opmerking zoals je em plaatst enigzins stigmatiserend en meer heb ik er niet mee bedoeld. Ik vind je reactie hierboven erg defensief; je had ook kunnen aangeven dat de opmerking niet als zodanig bedoeld was. Overigens zijn twee van mijn kinderen halfbloed dus wellicht ben ik iets te scherp gebrand op dit soort opmerkingen. Zeker als ik de opmerking dan nog eens lees in verband met de Gixx, wat inderdaad lijkt alsof e.e.a. op het type motor slaat. Zoiets als én BMW rijden én een aardige gast... da's apart. (mag ik zeggen na 16 jaar BMW)Nogmaals dus: niet als persoonlijk aan jouw adres bedoeld.
Gerben
Oke' was ook niet zo scherp defensief bedoeld, karaktertrekje.
T was alleen nooit in me opgekomen dat iemand t zo had kunnen opvatten. Was ook absoluut niet zo bedoeld. Was meer bedoelt als een omschrijving te geven van een wel donkere motorrijder en voor degene die 'm in de omgeving eens tegenkomen: Het is een erg aardige gozer. Ik kwam hem tijdens het werk, zelf ook op de motor, tegen en normaal gesproken kijken ook motorrijders met enige argwaan mijn kant op terwijl hij juist zelf een gesprekje aanknoopte en gelijk erg open en spraakzaam was. Was dus niet op huidskleur bedoelt maar puur op de persoon.
En huidskleur en/of merk/type motor maakt voor mij verder geen verschil. Sorry voor de verwarring daarover.
 
Op vrijdag 06 juni 2003 15:27 schreef nataly-R6 het volgende:vind ik al helemaal te gek.Laten we daar vooral geen discussie over beginnen Bikefreak,ik denk nl dat jij dat helemaal niet aankan.

Ach meiske toch, er staat toch een "smilie" achter. Goed lezen want dat kan ik wel aan.
Heb zelf een Surinamer, Egyptenaar en Belg in de familie en zelfs die maken dergelijke grappen over zichzelf.
 
Laatst bewerkt:
Toevallig is de beste motor rij-instructeur in Tilburg een Molukker. Dankzij zijn goede didactische vaardigheden rij ik al ongeveer dertien jaar veilig en schadevrij op mijn motor (door weer en wind). Dus Mike met je BMW thanks!!!!
fing10.gif
 
Terug
Bovenaan Onderaan