is mijn hoofd nou zo misvormd?

Da's een vreemd advies. HJC is namelijk qua pasvorm behoorlijk gelijk aan Shoei. Er wordt zelfs beweerd dat HJC oude Shoei mallen gebruikt.
Mij past Shoei prima, HJC dus ook....... Nolan past mij ook prima.

Je zou dan eerder zeggen dat je een Arai hoofd hebt, heb je dat wel eens geprobeerd? Maar zoals ik al zei: met een andere maat wangkussens moet je met meerdere helmen een eind kunnen komen.

Ik heb Shoei ook nog nooit geprobeerd, Arai kan misschien een goede optie zijn.
Overigens kreeg ik die opmerking niet van een verkoper , maar iemand die ook gesukkeld had met helmen.
Het blijft toch een kwestie van passen en meten.
Wangkussens doen inderdaad veel , Van HJC heb ik eens twee dezelfde maten op mijn hoofd gehad, 1 te groot , de ander zat goed . ( die ik nu heb) Maar helaas wel dat vervelende drukpunt.

Mijn offroad helm zit lekker...maar die is eigenlijk te groot -O-
 
is dit wat

strange-suit-of-armour-helmet1.jpg
 
Da's een vreemd advies. HJC is namelijk qua pasvorm behoorlijk gelijk aan Shoei. Er wordt zelfs beweerd dat HJC oude Shoei mallen gebruikt.
Mij past Shoei prima, HJC dus ook....... Nolan past mij ook prima.

Je zou dan eerder zeggen dat je een Arai hoofd hebt, heb je dat wel eens geprobeerd? Maar zoals ik al zei: met een andere maat wangkussens moet je met meerdere helmen een eind kunnen komen.

dat dit nog een x gebeurt.
ik ben het met jan eens *O*
pak een arai en dan de duure met verwisselbare wangen.
of een agv pro.
ik zou ooknaar termaat gaan die willen nog wel eens ff klooien voor je.
ik heb daar een agv pro gekocht met een binnenkant va een andere maat zodat de helm mij goed paste.
ik heb nu een nolan maar naar een jaar begint de pasvorm al minder te woden en merk ik boven de 250 dat mijn helm iets gaat werken.
volgende wordt voor mij ook een arai
 
Ik vond ook geen enkele Helm.
Ik wou gaag ook een systeemhelm, een Shubert, maar ik had ook dat mijn kin er zowat onderuit stak, terwijl de zijkanten gewoon "aan" zaten.
Ik heb nu een Shoei, en die zit echt perfect.
 
Terug
Bovenaan Onderaan