is mijn hoofd nou zo misvormd?

Avatar voor tomdist?

657284-gazoo_large.jpg
 
Da's een vreemd advies. HJC is namelijk qua pasvorm behoorlijk gelijk aan Shoei. Er wordt zelfs beweerd dat HJC oude Shoei mallen gebruikt.
Mij past Shoei prima, HJC dus ook....... Nolan past mij ook prima.

En toch past Shoei mij voor geen meter maar HJC zit prima.
 
In plaats van een helm bij je kop zoeken kun je natuurlijk ook je kop aanpassen aan de helm.

Koop gewoon die helm die je mooi vindt in een maat die lekker strak zit. Liever een maat te klein dan te groot.
Zet hem op en hou hem minimaal een week dag en nacht op. Na die week eens kijken hoe hij dan zit.
 
@TS, heb je al eens een Caberg Rhyno geprobeert? Ik heb ongeveer hetzelfde probleem met een Airho Matisse die ik nu te leen heb. Die zit ook te "bol".

Succes met zoeken!
 
Sorry , maar al die opmerkingen... _O- _O- _O-


Maar het is vervelend. Ik heb ook zo'n raar hoofd.
Alleen ik heb een klein, smal hoofd , maar ook langwerpig.

Op mijn integraal helm heb ik een drukpunt op mijn voorhoofd , na een half uur krijg ik er hoofdpijn van. Ik had dit met Nolan, en ook met HJC.
Tegen mij hebben ze weleens gezegd dat ik dan een "shoei"hoofd heb, maar ik moet dit nog gaan uit proberen.
Het probleem is....ik merk dit pas na een hele tijd de helm op mijn hoofd te hebben.
Even gauw passen is dan ook geen optie.

En ik denk niet dat er zaken zijn die een helm een hele dag meegeven. -O-


Tomdist, laat ze maar lachen om onze alienhoofden, ze piepen wel anders als we de wereld komen overnemen! B|
Ken het, had het met shark (en het duurde een uur in plaats van een half uur). Nu een shoei en geen last meer van gehad. :)
En nee, er zijn geen zaken die een hele dag een helm mee geven, maar je kunt natuurlijk ook de helm gewoon een uur in de zaak op houden. Daar kunnen ze weinig van zeggen. :P

_O-

[afbeelding]

Deze zal vast passen.




Of we maken er zelf een!!

[afbeelding]
_O-

Je kunt kijken of op deze manier dragen een optie is. :+

[afbeelding]
_O- _O-
 
Laatst bewerkt:
Beste,

Alvast bedankt.

groet,

Quasimodo |(

Als je echt Quasimodo bent vraag ik me af hoe je gaat rijden. Quasimodo was blind aan een oog, doof, had een bochel en was mank. En had daar bovenop ook nog een misvormd hoofd ja.

Maar dat even terzijde. ;)
 
Laatst bewerkt:
Misschien eens aan André van Duin vragen of er nog een exemplaar over is uit de Flip Fluitketelshow.
Heb zo gauw geen plaatje/foto bij de hand, want als men mij daarmee fotografeerde weerkaatste de flits zodanig dat het resultaat bedroevend was.
Overigens, succes met je zoektocht.
 
Laatst bewerkt:
Misschien eens aan André van Duin vragen of er nog een exemplaar over is uit de Flip Fluitketelshow.
Heb zo gauw geen plaatje/foto bij de hand, want als men mij daarmee fotografeerde weerkaatste de flits zodanig dat het resultaat bedroevend was.
Overigens, succes met je zoektocht.


Zo gauw geen plaatje :?

Plaatjes vinden doe je zo
 
Da's een vreemd advies. HJC is namelijk qua pasvorm behoorlijk gelijk aan Shoei. Er wordt zelfs beweerd dat HJC oude Shoei mallen gebruikt.
Mij past Shoei prima, HJC dus ook....... Nolan past mij ook prima.

Je zou dan eerder zeggen dat je een Arai hoofd hebt, heb je dat wel eens geprobeerd? Maar zoals ik al zei: met een andere maat wangkussens moet je met meerdere helmen een eind kunnen komen.
Dat zou wel een belediging van Shoei zijn, HJC is troep qua pasvorm. (Het zit misschien de eerste week goed, na een tijdje is ie 3 maten groter... |( )

Verder: :} :} :} voor de reacties
 
Dat zou wel een belediging van Shoei zijn, HJC is troep qua pasvorm. (Het zit misschien de eerste week goed, na een tijdje is ie 3 maten groter... |( )
Verder: :} :} :} voor de reacties

Dat de helm eventueel ruimer gaat zitten ligt volgens mij niet aan de buitenschaal........
 
Terug
Bovenaan Onderaan