Is motoport - echt betrouwbaar..

koop er noooooooit meer een motor. heb er een aantal nieuwe en tweedehandse gekocht. bij twee verschillende motoport vestigingen maar daar zien ze mij niet meer. ook bij safe moeten ze eens mensen motoren laten in en verkopen met verstand van motoren en redelijke inruilprijzen.
 
Mijn vriend heeft zijn motor bij Motoport Hippolytushoef gekocht en is zeer goed geholpen. Goede service en deskundige en aardige mensen.
 
Mijn vriend heeft zijn motor bij Motoport Hippolytushoef gekocht en is zeer goed geholpen. Goede service en deskundige en aardige mensen.


:^

zelfde ervaringen hier. prima service en iedereen is er vriendelijk.
over de werkplaats ben ik zeer te spreken, en ook over het kleding advies (combi daar gekocht) je wordt er goed geholpen.

toen ik mn vfr400r had, had ie een rare tik.
dus mn motor daar gebracht. ding is uit elkaar gehaald (kop eraf geweest).
aangezien het compacte vfr400 blok zal het niet snel gebeurt zijn.
enfin, het was niks ernstigs. vroeg ik wat ze van me kregen, zeiden ze: niks, neem hem maar mee :?

:}
 
Ik ben iig zeer tevreden over MotoPort Vianen. Prima service enz... :)
Ook een prima prijs gekregen bij inruil (1 jr. geleden) en doen nooit moeilijk over een gratis leenfiets bij onderhoud. Goede gasten daar in Vianen... :) :)
 
Ik heb er zeer slechte ervaring mee (iig het filiaal in Hengelo OV Wout Broer).
Ze zijn zeker niet over al hun producten deskundig genoeg en helemaal al niet over V-Maxen. Zo kunnen zij niet het verschil aangeven of het om een us 145pk versie v-max gaat of een restricted 100 pk versie v-max. Echt slecht!

ik weet niet hoe dat verder in hoe verre hun deskundigheid strekt over andere motoren maar over de V-Max zit het iig niet goed :(
 
GA NIET

makkelijker kan ik het voor jou helaas niet maken. Ik wou dat ik jou goed niews kon geven maar ze zijn incompetent. Ik heb ondertussen al ander half jaar terug 3 waterleidingen voor mijn KLR besteld welke nu nog steeds niet geleverd zijn (inmiddels heb ik die wel bij een andere zaak besteld) maar traag heeft ook grenzen. Verder heb ik bij hun 2 cilinders laten honen welke te groot geboord zijn want je zag naast de hoon sporen ook nog de boorsporen welke erop duidt dat men die overduidelijk te groot hebben geboord en maar even hebben gehoond. :( Nu kan ik weer mijn KLR reviseren ;( Verder hadden ze bij mij 8 (acht) binnenbanden nodig eer ze mijn achtervelg hadden voorzien van nieuw rubber. Onderdelen bestellen is een simpele klus als je een hun een lijst met alle artikelnummers en omschrijvingen in de handen duwt en toch lukt het hun om dingen te vergeten te bestellen welke overduidelijk op de bestellijst stonden. Ook de schaal van stupiditeit heeft een uiterste grens!

Tot dusver mijn ongenoegen over motoport Echt....
 
Laatst bewerkt:
Hoe verschillend kunnen ervaringen zijn. Ik ben zeer tevreden over Motoport den Haag! Zullen er veel motorzaken zijn die je prive bellen en je vragen hoe de motor rijdt na een beurt?
Maar ook,hij reed fantastisch
ja de eigenaar je kan hem wel ,ik weet ze naam even niet meer die grote vent kan je echt geen zaken mee doen,bekijkt mij niet eens,haalt zijn neus voor me op,terwijl ik 1 van de weinige ben waar die als ik een motor koop meteen geld van krijgt,hij heeft aan mij niks verdient,heeft totaal geen interesse in de klant.en in half denhaag staat motorport denhaag bekent als een zaak die allemaal schade motoren oplapt,ben een keer bijna uitgegleden in de zaak omdat een motor in de zaak olie lekte(goede reklame)en er gaan ook geruchten ,(die ik dus niet kan hardmaken) dat er ook een beetje gerommeld word,en dan bedoel ik met frame nummers enzo,als je begrijpt wat ik bedoel.
verder al veel ervaringen gehoord van andere mensen ,dus conclusie van mij is: k.tzaak.
 
Laatst bewerkt:
ja de eigenaar je kan hem wel ,ik weet ze naam even niet meer die grote vent kan je echt geen zaken mee doen,bekijkt mij niet eens,haalt zijn neus voor me op,terwijl ik 1 van de weinige ben waar die als ik een motor koop meteen geld van krijgt,hij heeft aan mij niks verdient,heeft totaal geen interesse in de klant.en in half denhaag staat motorport denhaag bekent als een zaak die allemaal schade motoren oplapt,ben een keer bijna uitgegleden in de zaak omdat een motor in de zaak olie lekte(goede reklame)en er gaan ook geruchten ,(die ik dus niet kan hardmaken) dat er ook een beetje gerommeld word,en dan bedoel ik met frame nummers enzo,als je begrijpt wat ik bedoel.
verder al veel ervaringen gehoord van andere mensen ,dus conclusie van mij is: k.tzaak.


Shit, heeft tie zeker aan mij wel wat verdiend!
Voel ik me ff genaaid :)
 
niets meer dan lof over motoport uithoorn :)
motoport staat niet bekend om z'n goedkope spullen en enzo, maar de service is uitstekend.

maar idd tis een franchise dus je moet net de goede motoport treffe :)
 
Ik had bij motoport Druten 2 glaasjes besteld voor de knipperlichten en een nieuw versnellingspookje, kwas namelijk gevallen. Moesten ze bestellen en het zou zo`n 3 weken duren, dat vond ik al super lang, maar naar 3 weken was ik nog niet gebeld dus ik bel hun, "nee volgende week" Dus de week kom ik daar versnellingspookje ligt maar glaasjes niet, khad geen zin meer om er naar te vragen. duurde me al veels te lang...


Dus ik kom daar ook niet meer.
 
Motorport Den Haag sucks bigtime.
Heb er al veel slechte verhalen overgehoord, waaronder een maat van me.
Ik zou er geen tweedehands motor kopen :r

Kan ik je trouwens nog een verhaal vertellen uit eigen ervaring.
Ik heb er februari 2002 een nieuwe Yamaha XJR1300 gekocht (inmiddels alweer vanaf).
Als inruiler had ik een Suzuki GS500.
Die Suzuki had ik een half jaar daarvoor bij een andere zaak gekocht.

Ik dacht zelf dat ik er zeker een 2000 euro voor zou kunnen krijgen, hij zag er goed uit.
Affijn, Motorport heeft de Soes bekeken en kwam tot de conclusie dat het voor- en achterwiel 5cm uit lijn stonden, dat hebben ze me ook laten zien (het voorwiel stond 5cm teveel naar links).
Ik heb er met moeite 1000 euro voor kunnen krijgen want de Soes moest uitgelijnt worden en het stuur moest rechtgezet worden en ...... wat er allemaal aan moest gebeuren.
Soes krom, niks aan te doen en toch maar de Yamaha gekocht.
Een klein weekje later stond de Soes voor de volle prijs, 2200 euri gewoon weer in de zaak.
Met m'n bek open heb ik de Soes effe bekeken, en geloof mij er was helemaal maar dan ook helemaal niets aan gebeurt.
En op de Motorbeurs Utrecht hebben ze de Soes gewoon voor 2200 euri verkocht aan een, waarschijnlijk, beginnende motorrijder.

Kijk, daar zakt m'n broek van af.
Dat ik er zelf niet veel voor heb gekregen is niet erg, hij was krom tenslotte, maar dat ze de motor weer als goed en voor de volle mep verder verkopen aan de volgende sucker vindt ik geen zuivere koffie.
 
Motorport Den Haag sucks bigtime.
Heb er al veel slechte verhalen overgehoord, waaronder een maat van me.
Ik zou er geen tweedehands motor kopen :r

Ohja, en een maat van me heeft er in 2002 een Kawa ZZR1100 gekocht.
Nou, het blok zit net weer in elkaar.
De ellende begon precies toen de garantie was afgelopen.
Heeft al nieuwe nokkenassen en lagerschalen en ....... weet ik wat allemaal gekost.

Nee, motorport Den Haag, daar zou ik geen tweedehands motor kopen.
Een nieuwe is misschien een ander verhaal, maar de tweedehandse zijn geen zuivere koffie.
 
niets meer dan lof over motoport uithoorn :)
motoport staat niet bekend om z'n goedkope spullen en enzo, maar de service is uitstekend.

maar idd tis een franchise dus je moet net de goede motoport treffe :)

Nee, het zijn geen franchisewinkels..............elke winkel heeft een eigenaar, eigen dealerschappen, en werken onafhankelijk van elkaar.
Ze hebben dezelfde naam en kopen veel samen in, that's it.
Het heeft volgens mij dus weinig zin om te gaan schrijven dat Motoport sucks. :?
 
het is wel francise
anders mag je de naam motoport niet voeren :z
zo heb je wel meer winkelketens
mac donalds is hier een groot voorbeeld van
allemaal verschillende eigenaren onder de naam van mac donalds
 
Ik sprak een paar dagen geleden iemand die was met zijn Fazer bij Motorport Rotterdam geweest om zijn accu te laten vervangen (was garantie)+- 10min.werk.
Heeft hij gelijk van de gelegenheid gebruik gemaakt om zijn remblokken te laten vervangen (was geen garantie), staat er 1uur en 45 min.arbeidsloon op de rekening. :X
Dus wordt je voor minimaal 1 uur arbeidsloon genaaid,dus betaalt hij die accu (die inkoop niet meer dan 50 euro zal kosten)zelf. :(
 
IK hoor nu veel over diverse Motoporters, ik zelf kom 2 jaar bij motoport echt nu.
Top zaak ! Weet je waarom , daar word je als enige als mens behandeld.
Ik kom uit regio Rotterdam oorspronkelijk. Daar kwam ik vaker bij Safe, Bah !!
Toen ik verhuisde naar Roermond , ging op het internet zoeken naar een goede zaak
en vond de volgende site http://www.motordealer.info/
Die site vertelde mij genoeg. Maar ja je moet het toch eerst zelf beleven.
Ik ben uitermate tevreden . Er heerst echt gezelligheid. Ga er vaker op zaterdag alleen koffie drinken . Als je dan ziet hoe druk ze het hebben ,ongeloofelijk !
Mijn Faser wordt alleen nog maar bij deze zaak ingeruild ! Toppie
Mijn zegen heb je om er een motor te kopen !
 
Ik deel de mening ook dat het een echte fijne zaak is!
Ze geven er goede inruil prijzen en leuke kortingen. De service is ook goed.
Ik kwam vroeger bij Cabo in Meersen, die waren minder aardig tegen de klanten. Sindsdien kom ik met mijn heel motor groepie in Echt.
Ben tevreden !
 
Terug
Bovenaan Onderaan