Is motorrijden in nederland nog leuk?

Voor de mensen die het file-aspect als enige leuke kant van motorrijden zien: Kom eens uit de Randstad vandaan, ga bij Hoevelaken linksaf en rij daar lekker filevrij over 's lands heeren wegen.
Ja lekker. Op de snelweg A28 richting Zwolle om daar vast te lopen :')
 
Laatst bewerkt:
Koop een offroad en zoek legale offroadpaden, gegarandeerd plezier :)





Tenzij je in amsterdam woont, daar kan je beter geen motor hebben.

Ik heb de afgelopen 5 jaar in Amsterdam gewoond en juist enkel een motor gehad en geen auto er bij.

Amsterdam is uitermate geschikt voor een motor. Geen parkeergeld \ vergunning (dat kan oplopen Tot +\- 5 euro per uur). Vaak niet achteraan het treintje aan en vooral op de drukke momenten staat bij elk stoplicht een trein van auto's. Stukje van 2 minuten kan zomaar een kwartier duren.

Het enige wat vermoedelijk sneller gaat is een snorscooter, maar die worden ook naar de weg verbannen en daarmee zullen zij zich aan de verkeersregels moeten houden aangezien dat op een fietspad was minder noodzakelijk is of lijkt te zijn.

Mijn motor, hoes, of wat dan ook is nooit gestolen. Zelfs niet de keren dat ik de sleutel in het contact vergat :)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb de afgelopen 5 jaar in Amsterdam gewoond en juist enkel een motor gehad en geen auto er bij.

Amsterdam is uitermate geschikt voor een motor. Geen parkeergeld \ vergunning (dat kan oplopen Tot +\- 5 euro per uur). Vaak niet achteraan het treintje aan en vooral op de drukke momenten staat bij elk stoplicht een trein van auto's. Stukje van 2 minuten kan zomaar een kwartier duren.

Het enige wat vermoedelijk sneller gaat is een snorscooter, maar die worden ook naar de weg verbannen en daarmee zullen zij zich aan de verkeersregels moeten houden aangezien dat op een fietspad was minder noodzakelijk is of lijkt te zijn.

Mijn motor, hoes, of wat dan ook is nooit gestolen. Zelfs niet de keren dat ik de sleutel in het contact vergat :)

Ik vind het zelf ook erg prettig om naar en in de stad te rijden met de motor. Je kwakt je motor gewoon ergens voor de deur neer bij de fietsenstalling; dichtbij en geen parkeergeld, én je bent ook zo weer weg. Met de auto is het veel meer gedoe.

Bovendien is het rijden ook veel makkelijker, omdat je veel flexibeler bent. Voornamelijk voordelen!
 
Ik heb de afgelopen 5 jaar in Amsterdam gewoond en juist enkel een motor gehad en geen auto er bij.

Amsterdam is uitermate geschikt voor een motor. Geen parkeergeld \ vergunning (dat kan oplopen Tot +\- 5 euro per uur). Vaak niet achteraan het treintje aan en vooral op de drukke momenten staat bij elk stoplicht een trein van auto's. Stukje van 2 minuten kan zomaar een kwartier duren.

Het enige wat vermoedelijk sneller gaat is een snorscooter, maar die worden ook naar de weg verbannen en daarmee zullen zij zich aan de verkeersregels moeten houden aangezien dat op een fietspad was minder noodzakelijk is of lijkt te zijn.

Mijn motor, hoes, of wat dan ook is nooit gestolen. Zelfs niet de keren dat ik de sleutel in het contact vergat :)
Een snelle (uiteraard) snorfiets voor IN de stad. Voor daarbuiten een motor! :]
Dat daar (vrijwel) alles gestolen wordt, dat hoort nu eenmaal bij het stadsleven...... ;(
Het mooiste van 020 vind ik altijd de weg de stad uit!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan