Is pekel glad?

ik heb vandaag ook motor gereden, en nergens gladde plekke ofzo.

Waar kom jij vandaan? het vriest hier aan de kust al tijdje niet meer sterker nog de meter stond vanmiddags zelfs op 7 grade


In pijnacker, vanmiddag had ik ook nergens last van , het is rond een uur of 8 gebeurd.
Maar alles was ook gelijk glad, je zag ook echt een laagje zitten. Kan ook iets anders zijn geweest maar dat denk ik niet, want het was overal zo in pijnacker.
 
Pekel is idd glad. Zo was het vandaag heerlijk motorweer, maar toch voelde ik in een haakse bocht mijn achterwiel wegglijden. Daarbij zat ik nog steeds op 1 cm van de rand van de band (180)

Misschien was je zithouding wel verkeerd?
Je hebt immers kunnen zien dat je op 1cm van het randje zat. :z
 
ja, mijn ervaring met het aanremmen vorig jaar op zo'n weg dat ik bij minste of geringste al een geblokkeerd achterwiel had.

Ik geloof dat er iemand van MF vorig jaar ook zijn motor (R6/R1) heeft neergelegd toen hij aanremde voor een verkeerslicht en door de pekel de grip voor en achter kwijtraakte
 
ik zocht ff naar pekel topic en kwam dit tegen.
Had ik dan een nieuwe topic van pekel moete starte? waar je er al tig van heb????

B|
Waarom zou je een topic moeten starten dan? Er zijn betere bronnen dan jij voor het weer, en de rest is zoals je zegt al tig keer besproken. :W
 
prima dat dit topic een kickje krijgt niet zo moeilijk over doen O-)

Daarom, nergens voor nodig tig pekel topics.
Maakt het alleen maar lastig :P en straks pekel tijd voorbij is zakt deze topic toch wel weer weg :P

volgend jaar dan maar weer een kickje geve :W
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan