Is SAFE motors aan te raden ?

Klaas

Rookie
30 aug 2001
4
0
amsterdam
Beste vuurfiets fanaten,

Ik ben van plan om binnenkort een Yamaha DragStar 1100 Clasic aan te schaffen (nieuwe).

Ik zat te denken aan SAFE motors. Je betaalt de eerste 3 jaar fl. 8000 (dus alleen de afschrijving) en daarna kan je of de rest bedrag betalen (fl. 15000)
of een ander vuurfiets uitzoeken.

Is dit wat ?

Groetjes,

Klaas
 
Niet doen!!

Ik heb ook eens geïnformeerd, maar het kost je uiteindelijk VEEL meer!

En na 4 jaar heb je een probleem, want dan moet je weer een andere nemen! Informeer maar eens GOED bij Safe, en prik door de verkoop-praatjes heen!

NIET DOEN!
 
Klinkt als een aanlokkelijke constructie, maar ik kan me niet voorstelen dat er geen dikke adder onder het gras ligt. Ik zou gewoon voor een andere financiering gaan (als je die nodig hebt). Ik verwacht dat Safe hier toch op de één of andere manier dikke winst op maakt (klantenbinding?).
 
He duderuud, op het oude forum is dit onderwerp al een paar keer aan de orde geweest. Kunnen we daar niet meer naar verwijzen?

Dat waren aardig wat informatieve en leerzame posts!
 
He duderuud, op het oude forum is dit onderwerp al een paar keer aan de orde geweest. Kunnen we daar niet meer naar verwijzen?

Dat waren aardig wat informatieve en leerzame posts!
Als het goed is zijn die posts gewoon meegeconverteerd naar dit forum dus ze bestaan dan nog steeds. :)
 
Mwoh...valt wel mee met dikke adder onder het gras..niet dat ik het heb gedaan, maar het is geen verkeerd iets...zij halen hun winst uit verkoop van 2ehandse fietsen...stel...in 98 heb jij een R1 gekocht...ƒ 31000,-
jij betaalt daar 1/3 van...is dus bijna 11 rugge...koste rijklaar enzo erbij...en je brengt automatisch je fiets bij hun voor een beurt..daar heb je hem tenslotte ook gekocht...dus op de werkplaats verdienen ze een groot deel van hun winst...dat is trouwens met alle garages zo, auto of motor maakt niet uit, werkplaats is grootste inkomensbron...maargoed, na 3 jaar, en 11000 piek verder ruil jij je motor in...zij hebben een motor waarvan 11000 is betaald, maar word weer te koop gezet voor 24500...dus wat jij betaalt is niet wat zij afschrijven...
maar het is een leuke constructie hoor...
 
Há een Dragstar Classic 1100 is zéker wat. Ik kan het je aanraden, heb sinds juni een zelfde machine. Kwenie of je hem bij Safe moet financieren. De cloe van dat soort constructies is alleen maar dat de handelaar er financieel beter van wordt, nooit de klant..... Heb je hem inmiddels al?
 
Terug
Bovenaan Onderaan