is 't waar ? Gibernau vervangt Melandri voor de laatste GP's

georgeskawa

Die hard MF'er
12 jul 2006
405
9
brussels
omdat het hier op 't forum nog niet ter sprake is geweest gooi ik 't maar zo in de groep, weet iemand of 't al officieel bevestigd is dat Melandri er de brui aan geeft en Gibernau 'm vervangt ? indien dat zo is gaat 't nog leuk worden, nu nog Biaggi die de plaats inneemt van Hayden en heel de wereld kijkt weer naar MotoGP *D
 
Ik weet niet waar jij deze informatie vandaan haalt (want op geen enkele site staat dit bericht) maar zover ik weet rijdt Melandri gewoon het seizoen uit bij Ducati.
 
tja, niet van Gibernau zelf, want zo close ben ik niet met die gasten ;) ,
nee, zonder gekheid, iemand in de bandenwereld heeft dat opgevangen, wat de waarde van zo'n roddels zijn weet ik niet, maar 't klinkt wel plausible, want zo happy kan Melandri toch niet zijn 't moment -O- , we zullen wel zien wat er gaat gebeuren.
 
"Despite numerous rumors that the 25 year-old could be replaced mid-season due to his poor performances - and the reappearance of former rider Sete Gibernau in private tests with Ducati - Melandri's agent and manager Vergani insists he is determined to see out the season with his current employees."

bron: http://www.marcomelandri.net/
 
mm vaag, kan me niet voorstellen dat ie echt beter dan melandri zal gaan presteren, hij is er al een poosje uit intussen.

maar ja, je weet het nooit he.
 
On the other side of the Ducati factory team garage, Marco Melandri is preparing for his final six races on the Desmosedici GP8. Whether he is confirmed as a Kawasaki rider for 2009 over the course of the weekend remains to be seen, with the deal pending the official `Team Green´ stamp of approval from HQ in Japan, but the Italian is determined to end his year on a positive note, especially at his home race.

bron: motogp.com

hij maakt het seizoen gewoon af op de desmosedici.
 
Gibernau mag van mij best terugkomen in de MotoGP, maar dan pas volgend jaar. Zie Marco Melandri dit jaar liever afmaken. :)
 
Het eerste gedeelte van je verhaal zou nog kunnen, maar is erg onwaarschijnlijk.
Het tweede gedeelte, het Biaggi / Hayden gedeelte : _O-
 
Ik denk dat je op het moment niet kan oordelen.
Hetzelfde als Marco Melandri, die deed het vorig(e) jaren niet slecht. *D
Dan verwacht iedereen als je bij 'n team zoals ducati komt, toch een grote kans hebt om mee te kunnen met de grote namen.
Maar néé dat is helaas zeker niet van toepassing. -O-

Ik denk dat je verder helemaal geen woord kan oordelen of Sete nu sneller of langzamer zal zijn als Melandri.
Misschien kan hij again met Rossi, Stoner Pedrosa eventueel meevechten. })
Misschien zit hij wel met West in gevecht voor die één na laatste plaats.
Gewoon wachten wat er gebeurt.
Komt hij in de MotoGp, pas dan kun je het verhaal afmaken ;)
 
Was idd sprake van dat Sete zou komen vervangen als Marco niet goed presteerde in oa Laguna Seca, maar na zomerstop blijft ie dus gewoon op de Duc zitten.
 
laatste geruchten zijn dat Gibernau kwaad weg is gegaan omdat Ducati hem bedankt heeft voor zijn werk maar hem verder niet nodig heeft...
 
laatste geruchten zijn dat Gibernau kwaad weg is gegaan omdat Ducati hem bedankt heeft voor zijn werk maar hem verder niet nodig heeft...
Dat zou dan betekenen dat er een contract gesloten gaat worden voor een tweede rijder op het Marlboro Ducati Team; misschien toch Nicky Hayden of zal het Canepa worden misschien?

Heb je een bron?
 
@nuts 1960.

Wat bedoel je?

Ik snap mensen zoals jou niet, Gibernau was toch die Spanjaard die Rossi als een van de weinige kon bestrijden? Vond je dat niet leuk om te zien?

Nou ja...ik vind het jammer..
 
Hayden -> Ducati
Canepa staat wel onder contract, maar nog niet in de motogp.
Canepa komt volgend seizoen uit in de SS of in het SBK zelf met ondersteuning ;)

Biaggi naar honda ROFLOL
Ook alwas Biaggi de enige keuze voor Honda dan nog zouden ze kiezen om het team op te doeken.
Laat ik het zo zeggen Honda Japan zorgt ervoor dat Biaggi de rest van zijn leven niet meer op een Honda stapt in welke klasse dan ook.
 
Meneer 'SportsPhotography" wil jij wel even ophouden met stemming maken,nu begin je hier ook alweer te zieken over Max Biaggi.
Zet die grote gele bril op en hoepel op naar het nr46 forum.
En Max hoeft helemaal niet naar Honda er zijn mogelijkheden genoeg dus maak jij je daar maar niet onnodig zorgen over.
 
Meneer 'SportsPhotography" wil jij wel even ophouden met stemming maken,nu begin je hier ook alweer te zieken over Max Biaggi.
Zet die grote gele bril op en hoepel op naar het nr46 forum.
En Max hoeft helemaal niet naar Honda er zijn mogelijkheden genoeg dus maak jij je daar maar niet onnodig zorgen over.

Sodemieter toch een eind op vent.
Dit is totaal geen stemmingmakerij!
Biaggi was negatief over Honda en Honda heeft gezegd Ciao Biaggi.
Dat Biaggi niet meer bij Honda aan de bak komt heeft niks met stemmingmakerij te maken en al evenmin met een gele bril.
Iedereen valt af op Gibernau dat het nooit aan hem lag, maar Biaggi deed het idem dito of ben je de periode vergeten dat Il Grande Max op een gele Camel Honda reed en Rossi op de Repsol Honda?
En Biaggi steen en been klaagde over een tekort aan vermogen, oude onderdelen etc,etc.
Dit schoot bij Honda in het verkeerde keelgat en betekende een abrupt einde van Biaggi in de motoGP.
En wat betreft die gele bril werd Rossi geen kampioen op die volgens eigen woorden van Biaggi "slechte motorfiets" genaamd Yamaha?
Ik vind het prima dat je denkt een oordeel te kunnen vellen over de inhoudelijkheid van mijn post, maar jij bent zelf diegene die stemming loopt te maken en niet ik!
Dus houd je nou maar lekker bezig met die groene bakfietsen van je meneertje die met alle winden meelult en posts verkeerd interpreteert!
 
laatste geruchten zijn dat Gibernau kwaad weg is gegaan omdat Ducati hem bedankt heeft voor zijn werk maar hem verder niet nodig heeft...
Dat lijkt me trouwens bullshit, Gibernau bedankte Ducati na elke test uitvoerig en zou wel weer wíllen rijden, maar had geen verwachtingen. Hij zou wel zien hoe alles zou gaan verlopen, dus ik geloof niet dat hij dan ineens vanuit het kwaad is omdat hij bedankt wordt voor een zitje.
 
Terug
Bovenaan Onderaan