is valvoline goede olie??

YaKuZa

MF veteraan
10 mrt 2004
9.101
0
Den Haag
Facebook
ik ben dus bezig(op mijn gemakje) om mijn motor van nieuwe olie te voorzien,ik was vandaag bij safe, even aan het rondkijken op mijn vrije middag,en ik zag valvoline olie staan,is volgens mij de goedkoopste die er is,wil graag weten wie dit merk ook in zijn motor gooid,en of het dus goed spul is!
 
Safe Zoetermeer heeft een aanbieding voor olie 4L voor 25 eurotjes, ik dacht shell.
Maar ik geloof dat het gewoon goede olie is hoor wat je hebt.
Ik zou het er iig gewoon in durven mikken als dat je gerust stelt :+
 
Safe Zoetermeer heeft een aanbieding voor olie 4L voor 25 eurotjes, ik dacht shell.
Maar ik geloof dat het gewoon goede olie is hoor wat je hebt.
Ik zou het er iig gewoon in durven mikken als dat je gerust stelt :+
nee die hebben die valvoline in de aanbieding(ik was er net ,maar denk even hier vragen of het wat is) ,niet verder vertellen hoor ,want anders rijd ik voor niks van de week .
 
nee die hebben die valvoline in de aanbieding(ik was er net ,maar denk even hier vragen of het wat is) ,niet verder vertellen hoor ,want anders rijd ik voor niks van de week .
Ben je bij safe Zoetermeer geweest?
Maar iig, dan hebben we dezelfde olie en die van mij doethet ook nog, geen probleem dus
 
Ben je bij safe Zoetermeer geweest?
Maar iig, dan hebben we dezelfde olie en die van mij doethet ook nog, geen probleem dus
ja safe zoetermeer ,maar ik wacht volgend weekend af dan hebben ze aktie en hans van wijk ernaast ook,stond nog genoeg olie bij safe lijkt me sterk als dat volgend weekend al op is.
 
Valvoline is zeker goede olie, maar ik begrijp 1 ding niet zo goed, soms zie ik deze olie voor 8 euro per liter, en als ik bij een grootwinkelbedrijf kijk, kost 'ie ineens maar 1.50 per liter, en er staat 't zelfde op :?
Ergens wordt er hier verschrikkelijk gesjoemeld, en bij twijfel, blijf ik er iig van af!
 
Valvoline is zeker goede olie, maar ik begrijp 1 ding niet zo goed, soms zie ik deze olie voor 8 euro per liter, en als ik bij een grootwinkelbedrijf kijk, kost 'ie ineens maar 1.50 per liter, en er staat 't zelfde op :?
Ergens wordt er hier verschrikkelijk gesjoemeld, en bij twijfel, blijf ik er iig van af!
waar zitten die grootwinkelbedrijven dan,regio zh?
 
Hee , die olie heb ik woensdag ook gekocht(valvoline aanbieding safe)
Gelijk een oliefiltertje en z`on mooie olieopvangbak gekocht.

Later die dag een oliefiltertang aangeschaft ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan