is valvoline goede olie??

YaKuZa

MF veteraan
10 mrt 2004
9.101
0
Den Haag
Facebook
ik ben dus bezig(op mijn gemakje) om mijn motor van nieuwe olie te voorzien,ik was vandaag bij safe, even aan het rondkijken op mijn vrije middag,en ik zag valvoline olie staan,is volgens mij de goedkoopste die er is,wil graag weten wie dit merk ook in zijn motor gooid,en of het dus goed spul is!
 
uhm weer een vraag heb het advies gekregen om warm te rijden,maar waarom niet gewoon mijn motor starten en dan warm laten draaien en daarna olie eruit?
Warm laten draaien zonder belasting is niet goed voor je motor. Je kan beter de motor licht belasten met rustig rijden (ook wordt hij dan sneller warm)
 
bijna zon motor die het moet hebben van de snelle toeren moet gewoon een goede volsyntetische olie gebruiken................

SBK van castrol bv hele goede dingen over gehoord...........

Te dikke olie loopt je motor van kapot..........
 
ik ben dus bezig(op mijn gemakje) om mijn motor van nieuwe olie te voorzien,ik was vandaag bij safe, even aan het rondkijken op mijn vrije middag,en ik zag valvoline olie staan,is volgens mij de goedkoopste die er is,wil graag weten wie dit merk ook in zijn motor gooid,en of het dus goed spul is!
is een goed merk olie, gewoon doen!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan