Isle of Man 2007...

RichaRD350R

Rookie
19 sep 2006
4
0
Veendam
Graag zou ik, georganiseerd, naar isle of man willen om de TT mee te maken!!
Jammer genoeg is de enige aanbieder van zo'n reis, ride on motor tours, (mij bekend) VOL is...

Wie kan me aan een ander adres bezorgen?

Bij voorbaat dank

Ps: Ik ben niet van het kampeerderige...ja ja, een beetje luxe graag!!!

Bijlage: CADLIQYT.jpg
 
Heb zelf bij Ride On geboekt ... reeds in mei ... Ze hebben nog extra reizen kunnen regelen maar toen was het vol. Ik ben bang dat het lastig wordt om nog iets te krijgen. Ze hebben zelfs voor volgend jaar sportvelden etc. gecharterd om iedereen een plekje te kunnen geven...

maar..... mail me even want dan heb ik nog een emailadres van een organisatie voor je die ook bezig was om een reis te organiseren maar nog op uitsluitsel zat te wachten op een toezegging. Dit omdat de gevestigde orde die al jaren reizen naar Isle of Man organiseert voorrang kreeg. Ik wilde daar niet op wachten omdat ik andersde kans zou kunnen lopen niet te kunnen gaan
 
Heb zelf bij Ride On geboekt ... reeds in mei ... Ze hebben nog extra reizen kunnen regelen maar toen was het vol. Ik ben bang dat het lastig wordt om nog iets te krijgen. Ze hebben zelfs voor volgend jaar sportvelden etc. gecharterd om iedereen een plekje te kunnen geven...

maar..... mail me even want dan heb ik nog een emailadres van een organisatie voor je die ook bezig was om een reis te organiseren maar nog op uitsluitsel zat te wachten op een toezegging. Dit omdat de gevestigde orde die al jaren reizen naar Isle of Man organiseert voorrang kreeg. Ik wilde daar niet op wachten omdat ik andersde kans zou kunnen lopen niet te kunnen gaan

Wat, voor 2007! Vol?!

Nou, dan ben ik zeker te laat. Hoe laat moet je voor een normale TT gaan boeken?
(Tis volgend jaar de 100e, al dan wel extra druk zijn)
 
Heb met Ride on Motorreizen gesproken begin van dit jaar op de beurs in Hengelo. Tijdens de beurs in Utrecht zaten ze al vol. In mei hebben ze nog extra accommodatie kunnen regelen voor nog een groep mensen en toen hadden we geluk.
Het schijnt dat je normaal ook zeker ruim een half jaar van te voren moet boeken. En ja, omdat het volgend jaar het 100 jarig bestaan is wordt het extra druk. Wij staan ergens bij een voetbalclub in Peel op het voetbalveld met de tent.
 
Heb met Ride on Motorreizen gesproken begin van dit jaar op de beurs in Hengelo. Tijdens de beurs in Utrecht zaten ze al vol. In mei hebben ze nog extra accommodatie kunnen regelen voor nog een groep mensen en toen hadden we geluk.
Het schijnt dat je normaal ook zeker ruim een half jaar van te voren moet boeken. En ja, omdat het volgend jaar het 100 jarig bestaan is wordt het extra druk. Wij staan ergens bij een voetbalclub in de Peel op het voetbalveld met de tent.
de4 mijne staat als een kartonen doos
slaapt goed en watedicht
 
Terug
Bovenaan Onderaan