Isle of Man 2015

hoffer

MF veteraan
In memoriam
5 sep 2002
14.278
5
Hoogkarspel
Isle%20Of%20Man%20Header.JPG


De TT races op Man van 2014 zijn net voorbij en het eiland zit voor 2015 alweer zo goed als volgeboekt.
Wie hebben er wel al een plek op dit mooie eiland weten te bemachtigen?

Voor diegene die wel willen,maar nog geen plek hebben een paar handige tips met dank aan ManxR

- Annuleringen en niet betaalde reserveringen voor hotels en B&B's beginnen na de zomer te voorschijn te komen, dus het is de moeite waard je op reservelijsten te laten plaatsen.

- Oktober worden de homestay adressen vrijgegeven, moet je die site wel in de gaten houden uiteraard, en geen twee weken gaan twijfelen. :+
Vooral voor groepen van 5+ personen aan te raden, want in hotels en b&b's ga je daar inderdaad moeilijk nog plek voor vinden, toch als je allen in het zelfde hotel wil verblijven

- De annuleringen voor de ferries, en niet betaalde reserveringen, komen vrij in februari. Ook hier: de site erg goed in de gaten houden, en op moment zelf toeslaan, wat je ook maar te pakken krijgt. Ze gaan er immers even snel weer uit als in de eerste ronde.

- Ben je alleen, of met maximaal een persoon of drie, is het nog geen risico om een ticket te boeken als je geen overnachtingsplek hebt.
Vooral in de eerste 2 dagen van race week op IOM zijn er altijd kamers waarvan de huurders niet kwamen opdagen, gelijk bij je aankomst de tourist board daar aanklampen dus, en de bordjes met vacancies aan de hotels en b&b's in de gaten houden. Dat wisselt namelijk snel.


Nog wat leuke/handige links:

Isle of Man TT Official Website
Man (eiland) - Wikipedia
Isle of Man TT - Wikipedia
Visit Isle of Man - The Official Tourism Site for Isle of Man

Wie zijn erbij en waar zitten ze

Peel campsite

Ozzy
Phoentje
Hoffer
Dogface +vrouw

Cronk Aashen Campsite

Bassj

Douglas Homestay

gsxrrr

Douglas B&B

kingedwards#45

Glen Vine

Ellan Vannin

Ballaughbridge homestay

Kawajaap

Sulby

jojo buitenzorg

Cronk Aashen

Monster 1000S Dark
bassj
>leon<

Ramsey Home stay

Roy "R"
 
Laatst bewerkt:
Wij gaan ook met 5 man. Zitten op Cronk Aashen Campsite in zo'n ingerichte tent.
Van 4 t/m 13 juni.
Voor ons de eerste keer naar Man. Hebben er nu al zin in.
 
Laatst bewerkt:
Ik wil er ook weer heen.
Als het niet anders kan met de tent, maar deze keer toch liever een echt bed.

Ik wacht nog op een paar Duitse collega's/bekenden, anders ga ik alleen.
 
Wij gaan ook met 5 man. Zitten op Cronk Aashen Campsite in zo'n ingerichte tent.
Van 4 t/m 13 juni.
Voor ons de eerste keer naar Man. Hebben er nu al zin in.

Ga je zeker geen spijt van krijgen.

Ik wil er ook weer heen.
Als het niet anders kan met de tent, maar deze keer toch liever een echt bed.

Ik wacht nog op een paar Duitse collega's/bekenden, anders ga ik alleen.

Ik ben het eerste jaar ook alleen gegaan,iedereen gaat met dezelfde interesse die kant op dus contact is zo gelegd :)
 
Yep, ik ook. In mijn eentje en de eerste keer. Weet nog niet waar ik logeer, ga met ride-on en zal een homestay worden dacht ik.
4 t/m 14 juni
 
Laatst bewerkt:
Wij gaan ook met 5 man. Zitten op Cronk Aashen Campsite in zo'n ingerichte tent.
Van 4 t/m 13 juni.
Voor ons de eerste keer naar Man. Hebben er nu al zin in.


Wij hebben het dit jaar gedaan, ook voor de eerste keer. Echt geweldig goed bevallen, zo goed dat we in 2016 waarschijnlijk weer gaan.

Het hele sfeertje op het eiland en de races.. het is gewoon super ! :}
 
Yep, ik ook. In mijn eentje en de eerste keer. Weet nog niet waar ik logeer, ga met ride-on en zal een homestay worden dacht ik.

Ik ga ook met ride-on. Waar ik overnacht....geen idee...hotel of homestay neem ik aan. Ben er van 3-15 Juli. Eerste TT, zal mij benieuwen! Hiervoor Manx GP, ook errug leuk.
 
Ik ga ook met ride-on. Waar ik overnacht....geen idee...hotel of homestay neem ik aan. Ben er van 3-15 Juli. Eerste TT, zal mij benieuwen! Hiervoor Manx GP, ook errug leuk.

Zit ik in ieder geval met je op dezelfde boot. :Y

Vraagje: Zit het voor de classic TT in augustus ook zo vol?

Daar kan je volgens mij gewoon op de bonnefooi heen. :Y

Present voor de 11e keer homestay @ Glen Vine

Je staat erbij :Y
 
Na 4x de TT gezien te hebben en 1x zelf de Southern 100 gereden te hebben denk ik dat ik voor 2015 als toeschouwer naar de Southern 100 ga.
Geen gezeur met volgeboekte bootovertochten, iets rustiger op het eiland, vaak ook mooi weer en natuurlijk genoeg motorgeweld te zien! Een super evenement!
 
Daarom ging ik in't verleden naar de Manx, gezellig druk maar niet te...

En ik vind dat oude spul ook nog steeds erg leuk. Heb de Kay MV 500c 3-cilinder langs horen komen, kolere, wat een geluid!
 
Yep, ik ook. In mijn eentje en de eerste keer. Weet nog niet waar ik logeer, ga met ride-on en zal een homestay worden dacht ik.
4 t/m 14 juni

Ik ga ook met ride-on. Waar ik overnacht....geen idee...hotel of homestay neem ik aan. Ben er van 3-15 Juli. Eerste TT, zal mij benieuwen! Hiervoor Manx GP, ook errug leuk.

Ride On is idd Home stay of Peel op de camping. Hotel doen ze niet meer, is te duur geworden.
 
Nog geprobeerd te boeken voor 2015, was echter vol, gaat dus 2016 worden.
Aansluitend daarna nog een weekje Schotland en dan nog een paar dagen in
Yorkshire bij kennissen.

Wordt een homestay (via Ride On)
 
als we de ferry kunnen krijgen (staan op de reserve lijst )dan zijn wij er ook bij ;)

Gezellig *O*


Dit stond afgelopen donderdag op Facebook van www.iomttbreaks.com

MORE FERRY SPACES AVAILABLE TT 2015
More motorbike and rider space will go on sale on Monday 28 July 2014. We will be open from 9am to take bookings, we advise to call rather than sending any email enquires.

It will be a busy time and we thank you for your patience.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan