Isle of Man 2015

De mannen deden 33 mijl in 17 minuten,dat is ongeveer nog een keer zo snel als dat jij hebt gereden. :o ;)
Maar die hebben inderdaad de weg voor hun alleen,scheelt wel. :Y
Mijn niveau is gewoon amateurracerniveau,net zoals alle newcomers tijdens de manx.
Ik ben niet de snelste,maar langzaam ook weer niet en hoop in ieder geval tijdens de race binnen de 110% van de winnaar te komen.
Dan heb je namelijk een replica award te pakken,zou leuk zijn. :)

Het is toch iets meer dan 37mijl?
 
Mijn schuld, ik zei 33 ;)


Thanks. :)

Met 3 bochten schiet je al lekker op,nog maar 217 te gaan. :+

Ja en 1x linksaf ipv rechtsaf en het doet goed zeer :P
Nee, zeker in de bergen herken ik weinig. Veel bochten die ook echt op elkaar lijken dus relatief kalm gedaan. Het blijft openbare weg dus ik ga niet kneedown mij onbekende bochten in. Wel in Windy Corner en die kort voor Creg ny Baa nog ff kneedown gedaan. Kan ik tenminste zeggen dat ik dat gedaan op de track :P
 
De mannen deden 337 mijl in 17 minuten,dat is ongeveer nog een keer zo snel als dat jij hebt gereden. :o ;)
Maar die hebben inderdaad de weg voor hun alleen,scheelt wel. :Y
Mijn niveau is gewoon amateurracerniveau,net zoals alle newcomers tijdens de manx.
Ik ben niet de snelste,maar langzaam ook weer niet en hoop in ieder geval tijdens de race binnen de 110% van de winnaar te komen.
Dan heb je namelijk een replica award te pakken,zou leuk zijn. :)

Meer dan respect. Het is zeer serieuze business met weinig foutmarge. Een waanzinnig goede voorbereiding lijkt me heel belangrijk. Tig rondjes met de auto, motor, etc. Races terugkijken, etc. Manxgp is volgens mij ook een gaaf event. Zeker met de Classic races er bij. Staat ook bij mij (ons) op het lijstje.
 
Mijn schuld, ik zei 33 ;)Ja en 1x linksaf ipv rechtsaf en het doet goed zeer :P
Nee, zeker in de bergen herken ik weinig. Veel bochten die ook echt op elkaar lijken dus relatief kalm gedaan. Het blijft openbare weg dus ik ga niet kneedown mij onbekende bochten in. Wel in Windy Corner en die kort voor Creg ny Baa nog ff kneedown gedaan. Kan ik tenminste zeggen dat ik dat gedaan op de track :P

Windy corner en bij de creg zijn mooie overzichtelijke bochten in ieder geval,daar kan je idd wel wat proberen.
Al moet je bij de Creg weer om de pionnen denken. ;)
 
Meer dan respect. Het is zeer serieuze business met weinig foutmarge. Een waanzinnig goede voorbereiding lijkt me heel belangrijk. Tig rondjes met de auto, motor, etc. Races terugkijken, etc. Manxgp is volgens mij ook een gaaf event. Zeker met de Classic races er bij. Staat ook bij mij (ons) op het lijstje.

Races terug kijken van de TT heeft weinig zin,die gaan te snel.
Ik heb wat on board filmpjes van rondjes met max 110mph gemiddeld,die kijk ik veel.
Ook de PS2 staat regelmatig te draaien met de mountain course . 8-)

De classics schijnt idd erg gaaf te zijn met de grote mannen erop. :Y
 
Meer dan respect. Het is zeer serieuze business met weinig foutmarge. Een waanzinnig goede voorbereiding lijkt me heel belangrijk. Tig rondjes met de auto, motor, etc. Races terugkijken, etc. Manxgp is volgens mij ook een gaaf event. Zeker met de Classic races er bij. Staat ook bij mij (ons) op het lijstje.

Idd.. Ik heb de super bikes gezien van uit het grasveld in Kirk Michael .... Hoeredrek, wat gaat t daar hard en dat op 5mtr afstand aan je voorbij......
 
That's the one!

En wist je hem uit het hoofd of op moeten zoeken? :P

Dat is een stukje wat ik al een paar jaar uit mijn hoofd weet gelukkig. ;)
stuk tussen ginger hall en Ramsey heb ik nog de meeste moeite mee.
Slecht asfalt en ik krijg het daar niet lekker in mijn kop,terwijl het een stuk is waar je veel kan winnen. -O-
 
Dat is een stukje wat ik al een paar jaar uit mijn hoofd weet gelukkig. ;)
stuk tussen ginger hall en Ramsey heb ik nog de meeste moeite mee.
Slecht asfalt en ik krijg het daar niet lekker in mijn kop,terwijl het een stuk is waar je veel kan winnen. -O-

Overál ligt slecht asfalt op een paar bochten na :P
Moet wel zeggen dat ik nu een aantal punten herken na een paar ronden. Maar voor ik het hele circuit ken qua richting en dan nog eens het asfalt in de bocht zelf herken :X
 
Overál ligt slecht asfalt op een paar bochten na :P
Moet wel zeggen dat ik nu een aantal punten herken na een paar ronden. Maar voor ik het hele circuit ken qua richting en dan nog eens het asfalt in de bocht zelf herken :X

Valt best mee met het asfalt,stuk ginger hall -> ramsey is toch wel het slechtst.
Afgelopen weekend mooie training gehad op Oostende,wat een knaken-asfalt daar. :X
Wel erg gaaf om daar te rijden. :Y
 
Valt best mee met het asfalt,stuk ginger hall -> ramsey is toch wel het slechtst.
Afgelopen weekend mooie training gehad op Oostende,wat een knaken-asfalt daar. :X
Wel erg gaaf om daar te rijden. :Y


Dat was idd niet al te best asfalt, maar ook veel hobbels. Opslot had ik nog een keer de mountian bijna voor me eigen haha.

Maar het was weer een top vakantie!! Heerlijk kunnen rijden, en weer een paar mooi weggetjes gevonden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan