Isle of Man TT 2002

edraket

MF veteraan
12 dec 2001
10.143
0
wijk bij duurstede
gaan er nog mensen van hier naar de TT dit jaar? Ik ben zelf al heeeel hard aan het aftellen, nog 6 nachtjes slapen en we kunnen de motor weer aantrappen voor de trip naar de "racing capital city of the world"
misc.php

het weer is er nu trouwens wel zwaar k..
 
Laatst bewerkt:
Je mag op de zondag toch zelf op het parcours rijden?
Noemen ze dat niet mad sunday?
Elke dag mag je op het parcours rijden. het is openbare weg, alleen tijdens trainingen en races wordt de weg afgesloten.
Op MAD SUNDAY is de mountainsection echter eenrichtingsverkeer, om een en ander in de hand te houden. Ik heb dan trouwens nog wat in te halen, want de vorige keer lag tijdens het rijden op MAD SUNDAY ineens m'n koppeling er tussen uit.
 
Op MAD SUNDAY is de mountainsection echter eenrichtingsverkeer, om een en ander in de hand te houden.
...en dat is gaaf, want de vorm, lengte etc van de bocht staat langs de kant op grote borden aagegeven !!! Kun je dus vol gas doorheen, er komt toch geen tegenligger aan. En als laatste even bij Murray's MotorCyle Museum een emmer koffie en een certificaat voor het volbrengen van één ronde op het circuit halen.
 
Hoe lang is zo'n ronde?
20 km toch? Doen ze volgens mij 6-7 minuten over.
Dat is gemiddeld 180 kph 8-)
maak er maar 63km van.
en daar doen ze 18 minuten over. Da's 200km/u gemiddeld, en ze rijden 320km/u top.
Zelf deed ik er 1/2 uur over, maar dat was dus overdag met 30 mpu door de plaatsen en verkeerslichten in Ramsey op Rood.
 
Als je eenmaal op Man ben geweest, dan is Assen nog slechts iets als "kindergarden"
Vooral wat betreft de houding van de politie.
Voeg hier zelf zo'n "I'm with stupid"Smiley in ( weet ff niet hoe dat gaat ).

Ik stond te praten met een oudere eigenares van een souvenirwinkel en over de boulevard ( +- 5 meter verder ) kwamen een paar motoren voorbij blèren, zo hard dat we op moesten houden met praten. Hier in Nederland zou daar negatief commentaar op gekomen zijn, het commentaar van deze vrouw was: "Eh, good to hear the bikes again eh". TT was net 2 weken daarvoor geweest.
Kheb ook nog op het stratencircuit van de Southern 100 gereden, vlak voor de races begonnen ( klassiekers ). Onze groep raakte uit elkaar doordat overal het circuit afgesloten werd en we elkaar bijna niet meer konden bereiken.
 
Ed,

Welke ferry-overtochten pak jij? Hoek van Holland-Hull of ga jij via Dover? En dan Liverpool-Douglas of Heysham-Douglas. Zou het graag weten dan kunnen we zo snel mogelijk voor volgend jaar bespreken.
 
maak er maar 63km van.
en daar doen ze 18 minuten over. Da's 200km/u gemiddeld, en ze rijden 320km/u top.
Zelf deed ik er 1/2 uur over, maar dat was dus overdag met 30 mpu door de plaatsen en verkeerslichten in Ramsey op Rood.

Oops, my bad.
Ik dacht dat het 3 rondjes van ongeveer 20 km waren, maar het is dus 1tje van 63 km.
Als je over 20 km 6 minuten doet is het ook 200 per uur gemiddeld idd.
Ik had dus alleen de rondjes fout.
Zo leer je nog 's wat :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan