Isle of Man TT 2011

IOM TT

MF veteraan
19 feb 2004
1.729
0
Voor belangstellenden, via http://www.realroadracing.com/forum/viewtopic.php?f=3&t=1161 (<b>deze link</b>) is mijn dit jaars Isle of Man TT blog te volgen, reis aanstaande maandag die kant op, s'avonds zijn dan de eerste trainingen, zo doorgaand de hele week, vanaf volgende week zaterdag is de wedstrijdweek met racedagen op zater-maan-woens en vrijdag.
 
Enorm gaaf, en ga je verslagen zeer zeker volgen! Have fun there, en hoop er zelf ook gauw eens heen te gaan! :}
 
Deze week kan je de TT IOM volgen via ITV4 en ITV4+1
Er worden een hele serie uitzendingen gepland.
De Preview kicks off morgenavond
Zie link
http://www.itv.com/sport/isleofmantt/default.html

Via de iPlayer kan je deze bekijken als je wat handig bent met Ip-masking, content is copyrighted Uk only

Er is een gratis app in de iTunes store waarmee je TT radio live kan beluisteren, vreet wel bandbreedte maw enkel vai wifi.

In de android store bestaat TuneIn radio streaming radio player, gratis te installeren op je android smartphone, hiermee kan je ook TT Manx radio beluisteren.
Morgen starten de eerste vrije traingen vanaf 17h of 18h, best effe zelf checken.
 
Btw IOMTT waarom stuur je geen berichten via Twitter?
Veel sneller en je kan je blog linken
Ik volg IOM TT via twitter, meeste piloten zitten zelf ook op twitter maw je komt al eens iets te weten nog voor het op racesport.nl staat.
 
Erg vet man! Ik zou ook wel eens naar Isle of Man willen. Wat kost zoiets nou ongeveer?
ik was dik 1800,- + kwijt 10 dagen in 2009

kan stukken goedkoper maar de overtochten blijven duur
wij hebben 10 dagen nergens naar gekeken, en elke dag uit eten en op stap dus je maakt het zo duur als je zelf wilt

pak je een camping en doe je het na de races rustig aan kost het nog wel wat maar is het goed betaalbaar

de ervaring, onbetaalbaar :} :9~ :}
 
Laatst bewerkt:
Shit, toch wel duurder dan ik had verwacht die overtocht. Maar kan me inderdaad voorstellen dat de ervaring onbetaalbaar is. 8-)
 
enkel den boot al 500€

De boot naar IOM kost mij heen en terug 290pond dit jaar (= 334€).
Dan wel nog overzet naar Engeland, das 2 x 40€ ofzo, totaal iets van een 414€.

Wel nog vrij veel kilometers om Engeland te doorkruisen, 7 nachten aan 30GBP overnachting ginder enzo...
Ik doe er wel nog 5 dagen Schotland bij, terwijl we toch relatief dicht in de buurt zijn als we terugkeren.
 
...twitter ben ik nog niet echt goed bekend mee...kosten reis, treinkaartje heen en terug Schiphol 40 euro, Liverpool heen en terug vliegen 90 euro, boot naar Man heen en terug als footpassenger 50 euro, twee weken verblijf in bed and breakfast 350 euro, krijg kostenloos een busje tot m'n beschikking, moet alleen af en toe wat diesel in, al met al ben ik voor de twee weken nooit meer dan 750 euro kwijt...ga nu voor mijn tiende achtereenvolgende jaar, ieder jaar ben ik daar drie tot twee weken, de eerste jaren ging ik op de motor, de laatste jaren vlieg ik die kant op, bevalt me best, heb m'n rondjes daar al wel genoeg gereden, heb m'n lesjes aldaar ook al wel geleerd (ben er al een keer florisant af gegaan in 04) en moet een teveel aan spullen die kant op meenemen, vandaar het vliegen...
 
Laatst bewerkt:
...twitter ben ik nog niet echt goed bekend mee...kosten reis, treinkaartje heen en terug Schiphol 40 euro, Liverpool heen en terug vliegen 90 euro, boot naar Man heen en terug als footpassenger 50 euro, twee weken verblijf in bed and breakfast 350 euro, krijg kostenloos een busje tot m'n beschikking, moet alleen af en toe wat diesel in, al met al ben ik voor de twee weken nooit meer dan 750 euro kwijt...ga nu voor mijn tiende achtereenvolgende jaar, ieder jaar ben ik daar drie tot twee weken, de eerste jaren ging ik op de motor, de laatste jaren vlieg ik die kant op, bevalt me best, heb m'n rondjes daar al wel genoeg gereden, heb m'n lesjes aldaar ook al wel geleerd (ben er al een keer florisant af gegaan in 04) en moet een teveel aan spullen die kant op meenemen, vandaar het vliegen...
zo kan het ook ja :}
 
Prijzen die op dit forum genoemd worden zijn toch een stuk hoger dan wat wij in 2010 en dit jaar betaald hebben. Met de motor: retour Calais-Dover €80, Retour Heysham(stuk boven Liverpool)-Douglas IOM €250 dus €330 retour. We slapen daar op een camping voor €7 per nacht, tentje mocht daar vorig jaar blijven liggen dus echt veel spullen hoeven er ook niet mee dit jaar :-) Komen alleen de kosten voor drank en eten nog bij en benzine. Wij rijden daar nogal wat km's dus dat kost wel wat de kosten voor het eten zijn verglijkbaar met NL. Dus conclusie het hoeft niet duur te zijn
 
Prijzen die op dit forum genoemd worden zijn toch een stuk hoger dan wat wij in 2010 en dit jaar betaald hebben. Met de motor: retour Calais-Dover €80, Retour Heysham(stuk boven Liverpool)-Douglas IOM €250 dus €330 retour. We slapen daar op een camping voor €7 per nacht, tentje mocht daar vorig jaar blijven liggen dus echt veel spullen hoeven er ook niet mee dit jaar :-) Komen alleen de kosten voor drank en eten nog bij en benzine. Wij rijden daar nogal wat km's dus dat kost wel wat de kosten voor het eten zijn verglijkbaar met NL. Dus conclusie het hoeft niet duur te zijn
hoeft niet uiteraard

maar we zaten met 4 supersports, dus we konden niet veel meenemen en we hadden een Bed and Breakfast in Douglas.
we zijn elke avond naar de Bushy's beer tent geweest, de tent in het paddock of diverse cafe's in Douglas
elke dag uit eten, en bijna elke dag nog veel gereden ook

het hoeft niet duur te zijn, maar ga je er naartoe en wil je op geen cent hoeven te letten dan kan het best oplopen ;)
Zeker als je nog eens een boete van omgerekend 275,- € rijdt, eigen schuld dus daar zeuren we niet over :)
 
hoeft niet uiteraard

maar we zaten met 4 supersports, dus we konden niet veel meenemen en we hadden een Bed and Breakfast in Douglas.
we zijn elke avond naar de Bushy's beer tent geweest, de tent in het paddock of diverse cafe's in Douglas
elke dag uit eten, en bijna elke dag nog veel gereden ook

het hoeft niet duur te zijn, maar ga je er naartoe en wil je op geen cent hoeven te letten dan kan het best oplopen ;)
Zeker als je nog eens een boete van omgerekend 275,- € rijdt, eigen schuld dus daar zeuren we niet over :)

Bedoel ook met name de kosten voor de overtochten. Als je elke dag op stap gaat kost dat geld maar dat is niet anders als hier ;) Zelfde met overnachten camping is behelpen maar daar krijg je veel sociale contacten voor terug. Op onze camping wordt er elke avond samen gedronken en naar elkaars motoren gekeken :9~ en dat vind ik ook wel wat waard
 
Nou, vanmiddag de eerste race. Ga het mooi bijhouden via TT live . :} :} *O* *O*
Mooi weer of niet, dan maar niet zelf een tochtje maken. :9
 
Hehe, vanmiddag live kijken naar de TT. *O* *O* *O*
Via de Itv 4 player, moet via een proxy server. Altijd te lui om te kijken wat dat inhoud, maar nu was me dat wel waard . Verrek het is gelukt, super. :9 :9
 
Proxy server Expat. Helaas is de Itv uitzending niet live. '( '(
Dacht dat het live was, maar het is een live coverage. Een beetje misleidend, boel reclame met live, maar dat is vanavond om 9 uur engelse tijd. maar kan wel idtv 4 bekijken. :') Op de pc dan.
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij begint de live-coverage pas om 40 over 1

Nu zijn ze nog een documentaire over de TT aan het uitzenden...

Of zijn ze nu al aan het racen?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan