Isle of Man TT 2024

Zie net dat Arai de nieuwe variant bekend heeft gemaakt van de IoM versie.. 😍😍😍

Heb Arai al een email gestuurd net, wellicht is deze beschikbaar vóór de IoM.. Mooier dan afgelopen jaren en laat ik nu net een nieuwe botsmuts nodig hebben... Wellicht dus mét de nieuwe a.s. jaar aanwezig... 🤞

1700510325348.png
1700510586477.png

geloof vorig jaar iets van 1200,-, maar dit gun ik mijzelf 1x per 5 a 7 jr...
Begrijp me niet verkeerd, doe waar je gelukkig van word/wat je mooi vind. Maar ja ik vind het teveel geld.

Komt natuurlijk ook omdat ik race en ik flikker er gemiddeld 1x per jaar vanaf, niet altijd helm schade maar als ik dan kan kiezen tussen 500 of 1200,- ;)

Nieuwe Arai IoMTT '24 botsmuts staat in de pre order *O* *O* Wordt geen kerstcadeau, begin mei '24 schijnen de eerste te komen, ik heb de keiharde eis bij de lokale dealer neergelegd dat die uiterlijk 25/05/'24 geleverd moet zijn... Ben benieuwd..

Hele begrijpelijke fetish... Ga trouwens ook met de Triumph naar de IOM, dus mocht iemand die ergens zien staan dan ben ik wss in de buurt :)
Triumph Assen.jpg

De 2016 variant is 'gedregadeerd' tot potentiële regenhelm/sociale valpet.
Na lang aandringen van de wederhelft overstag gegaan en een SENA aangeschaft. Maar dan natuurlijk wel eentje die nog esthetisch verantwoord is.
WhatsApp Image 2023-08-27 at 11.50.24.jpeg

Kon het niet meer aan mezelf verkopen om wel met IOM helmen te rijden, maar er nog nooit geweest te zijn...

37,75 mile (60 km) is wel aardig wat circuit om na te gaan en checken of ik een Daytona tegenkom :Y @Krullenbol .. Schijnen elk jaar 40K bezoekers te komen, iets met naald en hooiberg.. Al ben ik aardig 'undercover' door mijn witte (kenteken)plaat :+. En met tent e.d. als bagage lijkt mij een 675 net zo slecht te doen als een fireblade, dus ik heb toch maar gekozen voor de (onlangs van m'n pa) overgenomen Tiger 1050. Al beleefd de tiger zijn camping 'vuurdoop' al eerder, ga eerst 26-28 april ('24) naar Jerez (motoGP) met het ding..

Hoe bevalt de SENA trouwens? En welk model is het, de 10C? Deed navigatie altijd middels 'droad', maar die keuze heb ik helaas niet meer (gewisseld van Zumo 590 naar XT 2 onlangs).
Mag ook per PN, ben zeer benieuwd naar ervaringen (aangezien het een specifiek model is en ik niemand ken die het specifieke model gemonteerd heeft)...

Als je een horde wilde op bmw's ziet.. en 1 honda die er uitziet als een gs ...
En ja, die ene op een echte gs denkt echt dat ie doohan is ;p
.. op een fucking gs ..
die andere mafklapper op die ouwere k1200 heeft meer lef als verstand , maar kan wel rijden.
en die gast op die nieuwe geeft geen fuck want all-risk . en meer lef als verstand.

ik sukkel d'r wat achteraan want zal wel weer wat geinigs zien en de wereld is mijn privé dierentuin.

Goeie kans dat wij t zijn ;p ;p ;p

maar we vinden elkaar daar wel, grote kans dat het is waar ook bier is :)

Terug
Bovenaan Onderaan