Isle of Man TT

Overigens waren dit het aantal verkeersdoden in Nederland,erg? ja,maar stopt men dan met aan het verkeer deelnemen?nee.
hoeveel verkeersdoden in nederland per jaar - Google Zoeken
In 2021 vielen 582 verkeersdoden bij verkeersongevallen
IOM tt 265 in meer dan 100jaar,wat is nou gevaarlijker.
In de UK per jaar,
The number of road deaths in the UK plateaued from 2012 to 2019 at around 1,850 deaths a year, or the equivalent of five a day, on average.
Werken:+

61sZ6bLHjRL.jpg
 
Heb ooit op een circuitdag op Croix iemand weten sterven bij het uikomen van de traagste bocht, gewoon slecht gevallen en veel pech.

Ik was kwaad dat er de rest van de dag niet meer gereden zou worden, en wat je daar van vindt laat me koud.
 
Heb ooit op een circuitdag op Croix iemand weten sterven bij het uikomen van de traagste bocht, gewoon slecht gevallen en veel pech.

Ik was kwaad dat er de rest van de dag niet meer gereden zou worden, en wat je daar van vindt laat me koud.
Kwaad is misschien wat over dreven. Maar ik heb ooit op Zolder iemand de muur zien ingaan op star/finish gedeelte en hij kreeg de moto vol op hem. Zij ter plaatse met de mug bezig geweest, heeft ongeveer een half uurtje geduurd voordat ze met hem naar het ziekenhuis reden. Daarna moesten wij terug de baan op en ik dacht er geen moment aan. Moesten ze nu de hele dag afgeblazen hebben had ik daar wel vrede mee want dat zag er niet goed uit toen. Hij werd zelfs volledig afgeschermd. Blijkbaar heeft die gast het niet gehaald, van horen zeggen dus 100% weet ik het niet zeker.
 
Heb ooit op een circuitdag op Croix iemand weten sterven bij het uikomen van de traagste bocht, gewoon slecht gevallen en veel pech.

Ik was kwaad dat er de rest van de dag niet meer gereden zou worden, en wat je daar van vindt laat me koud.
Boek dan maar geen circuit dag of wedstrijd op Assen. Als daar de traumahelikopter moet komen bij het medisch centrum leggen ze de actie op de baan stil....:?8)78)7
Rond uit belachelijk dat iedereen gedupeerd wordt omdat het circuit dat niet beter in kan richten.

Het is eigenlijk idioot dat je gaat racen. Het kost klauwen met geld en belachelijk veel tijd voor een paar minuutjes racen. En als ik dan eenmaal op het circuit sta met al mijn zooi en gekrompen bank rekening, wil ik rijden ook. En niet de dupe worden van de incapabele organisatie of accommodatie.
 
Het is eigenlijk idioot dat je gaat racen. Het kost klauwen met geld en belachelijk veel tijd voor een paar minuutjes racen. En als ik dan eenmaal op het circuit sta met al mijn zooi en gekrompen bank rekening, wil ik rijden ook. En niet de dupe worden van de incapabele organisatie of accommodatie.
doe zoals ik en stap over op brommercross (uithouding).
véél rijtijd voor weinig geld
op zijn minst evenveel fun
je kan nog steeds je innerlijke competitie-beest je brein laten overnemen
val je eens kost je dat bijna altijd NIKS :)
en je kan volop je inspiratie de vrije loop laten bij het bouwen van een brommertje.
 
doe zoals ik en stap over op brommercross (uithouding).
véél rijtijd voor weinig geld
op zijn minst evenveel fun
je kan nog steeds je innerlijke competitie-beest je brein laten overnemen
val je eens kost je dat bijna altijd NIKS :)
en je kan volop je inspiratie de vrije loop laten bij het bouwen van een brommertje.
Worden wel vette brommertjes voor gebouwd inderdaad :t
 
Terug
Bovenaan Onderaan