Isle of Man, weer een.

DSC_0253 (Medium).jpg

IMG_9111 (helaas niet scherp).jpg
 
Hadeler had trouwens ook een ex Tardozzi 851 Corsa. En ik dacht ook nog een ex Steve Martin 998RS.
 
Martin reed ook met een 998RS van DFX. Kan zijn dat dit een Borciani is hoor! Blijft een dikke bak iig!!

Edit... idd, je hebt gelijk! Martin reed met nr 99!
 
Laatst bewerkt:
Moderator ?
IoM discussie is alles wel over gezegd en is stil gevallen, dan is het toch leuk dat een paar mensen elkaar "vinden"met teksten en plaatjes over een bepaalde motor ?

Of zie je liever dit topic alleen omhoog gaan als er iemand verongelukt op de IoM ?
Tuurlijk, dit topic is hier feitelijk niet voor bedoeld
 
Hebben die allemaal op Man de TT gereden?
Zo niet, dan a.u.b. weer terug on-topic......

Waarom? Ts is zelf degene die niet serieus op argumenten ingaat, en laat zich al een hele poos niet meer horen.
Hij opent een topic met zijn mening en wil graag alleen maar zijn gelijk horen, maar dat gaat hij hier in dit gedeelte van mf echt niet krijgen.....

Dan is het toch mooi dat er toch iets leuks en interessants van gemaakt wordt?!...
 
Torleif Hartelman heeft niet met Ducati gereden in de onk. Ben je niet in de war met Hans Fischer?
De Duc van Fischer ken ik redelijk goed.

John Bakker heeft een hoop fietsen gereden waaronder een paar geweldige Ducati's, maar geen RSen naar mijn idee. Die kon ook een knap stukje sturen trouwens!!

Nee ik ben niet in de war hoor tussen Fisher en Hartelman. Ik dacht echt dat Hartelman in 1995 of 1996 op 748 gereden had. Maar ik kan er ook helemaal naast zitten.
Hans Fisher reed vnl op de Duc's van procarbon toch? De Supermono en Ducati twins👌
En dat jij er minstens 1 heel goed kent weet ik ja 😁 nog steeds?...
 
Nee ik ben niet in de war hoor tussen Fisher en Hartelman. Ik dacht echt dat Hartelman in 1995 of 1996 op 748 gereden had. Maar ik kan er ook helemaal naast zitten.
Hans Fisher reed vnl op de Duc's van procarbon toch? De Supermono en Ducati twins👌
En dat jij er minstens 1 heel goed kent weet ik ja 😁 nog steeds?...

Yup, nog steeds. En gaat ook nooit meer weg.
 
Die kneus op mn profielfoto ben ikzelf op de 748. Rondje erna een dikke highsider in Mandeveen...

20190913_204452.jpg


Hans op de 748 in Pro Carbon kleuren. Peter Bom heeft Hans destijds nog ondersteund. Bom werkte bij DNL toen.

20190913_204140.jpg


En zoals de fiets na mijn crash weer is opgebouwd;

20190913_204246.jpg


Van origine een 748SP uitgerust met carbon 916 Racing tank en 3 delige airbox. Magnesium narrow track wielen, wsbk schijven, 916 Racing dash met P8 computer aan de voorkant, magnesium carterdeksels, etcetc... voor de liefhebbers!

De Skorpion dempers op de foto van Hans maakten zoveel lawaai dat ik gedwongen was om met aangepaste 50mm standaard dempers te rijden. De dempers en compleet Skorpion systeem heb ik wel gelukkig nog wel bij. Zelfs met db killers erin kwam ik niet door de keuring bij de Ducati clubrace. Pas toen ik de dempers volgepropt had met ouwe doeken en t shirts toen lukte het...
 
Laatst bewerkt:
Fantastisch ! en ook mooi dat je hem gebruikt op de baan , jammer dat je er af vloog maar dat hoort erbij zullen we maar zeggen :P
Ik heb niks met Ducati maar een goede racer kan ik altijd waarderen en de verhalen erbij helemaal.. bij een racer maakt het merk mij neit zoveel meer uit, vind de materialen die ze gebruiken prachtig om te zien en daar dingen over te horen.


Loopt dit kut topic toch nog uit op iets moois ;)
 
Van origine een 748SP uitgerust met carbon 916 Racing tank en 3 delige airbox. Magnesium narrow track wielen, wsbk schijven, 916 Racing dash met P8 computer aan de voorkant, magnesium carterdeksels, etcetc... voor de liefhebbers!

De Skorpion dempers op de foto van Hans maakten zoveel lawaai dat ik gedwongen was om met aangepaste 50mm standaard dempers te rijden. De dempers en compleet Skorpion systeem heb ik wel gelukkig nog wel bij. Zelfs met db killers erin kwam ik niet door de keuring bij de Ducati clubrace. Pas toen ik de dempers volgepropt had met ouwe doeken en t shirts toen lukte het...

Heb je die onderdelen nog wel?
 
Goed kijken op de onderste foto, zit er allemaal nog op. De Skorpion dempers nu trouwens ook weer.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan