IT605FS PRO J.Costa

Theemaks

Die hard MF'er
29 apr 2013
816
116
Ik wil een nieuwe jcosta aanschaffen en zou graag willen weten of er iemand is die toevallig al de nieuwe PRO versie van jcosta heeft met de 15,5 gram gewichten en hoe deze bevalt. Heb zelf nu de evo3 versie die aan vervanging toe is.

Groeten
Theemaks
 
Laatst bewerkt:
Inmiddels besteld.
De pro is de nieuwste verbetere versie j.costa. Dmv gaatjes schijnen de rolletjes er soepeler/gemakkelijker uit en weer in te gaan.
Verbetering in:
o soepeler prestaties.
o betere aerodynamica.
o gewichtsvermindering (inertial control).
o hogere koeling waardoor minder temperatuur als gevolg van het nieuwe ontwerp van de variator.
o hogere kwaliteit voor alle componenten van de controle van de snelheid, hogere duurzaamheid en minder onderhoud.

Word vervolgd.
Groeten
Theemaks
 
Klinkt goed !!
Inmiddels besteld.
De pro is de nieuwste verbetere versie j.costa. Dmv gaatjes schijnen de rolletjes er soepeler/gemakkelijker uit en weer in te gaan.
Verbetering in:
o soepeler prestaties.
o betere aerodynamica.
o gewichtsvermindering (inertial control).
o hogere koeling waardoor minder temperatuur als gevolg van het nieuwe ontwerp van de variator.
o hogere kwaliteit voor alle componenten van de controle van de snelheid, hogere duurzaamheid en minder onderhoud.

Word vervolgd.
Groeten
Theemaks
 
Laatst bewerkt:
Update.
Vanavond weer test ritje gemaakt en naar mijn idee gaat hij te snel naar de 7000 toeren toe, kan eigenlijk bijna niet meer rustig rijden. In de pro versie zitten 15 gram rollen in. Als ik zo’n 60/80 ga rijden maakt hij met veel moeite ongeveer dikke 5000 toeren en bij een klein beetje gas erbij schiet hij direkt naar de 6500/7000 toeren weer gelijk. Het kost mij moeite om hem rustig te houden. Nu is mijn idee om of 16.5 gram rollen erin te doen, of de witte malossiveer met malossi torsion controller er weer af te halen en de orginele veer weer te monteren. Iemand suggesties ??

Groeten
Theemaks
 
B83869_AA_0719_496_E_8_B8_B_6_B2_E049691_CB.jpg


Lijkt me vandaag ook wel wat
 
Terug
Bovenaan Onderaan