Ital dag zondag 21 augustus 2011

Met deze combi hoop ik volgende maand aanwezig te zijn.

full


Kan al drie weken niet rijden door een schouderblessure na een crash met mijn Cagiva Navigator. En zoals het nu voelt kan het nog wel ff duren. :/
 
Snap niet waarom er deze keer is gekozen voor beusichem.
Als het inderdaad verspreid parkeren is in de zijstraatjes ben ik zo weer weg

met de 4 kleppen dag (overigens lage opkomst) zag ik dat er weinig plek is om daar je fiets te stallen
 
Denken jullie aan een plankje onder de jiffy, domino effect is ook niet 'wat'....... ;)

full


Vind het ook onbegrijpelijk... parkeerplaats daar bij Tiel ideaal... zo de snelweg weer op naar huis.....
 
Laatst bewerkt:
is voor de wegenwacht ook makkelijker te vinden
voor de gene met start problemen t blijft italiaans spul
wat wel erg mooi maar iets minder betrouwbaar is(de electronica dan)
verder prachtig materiaal
 
Denken jullie aan een plankje onder de jiffy, domino effect is ook niet 'wat'....... ;)

[afbeelding]

Vind het ook onbegrijpelijk... parkeerplaats daar bij Tiel ideaal... zo de snelweg weer op naar huis.....

Goh, ik wist niet dat die ST's een airbag hadden. Of heet het misschien een 'tankbag'? :P
 
Denken jullie aan een plankje onder de jiffy, domino effect is ook niet 'wat'....... ;)

[afbeelding]

Vind het ook onbegrijpelijk... parkeerplaats daar bij Tiel ideaal... zo de snelweg weer op naar huis.....

ik kreeg een lichte hartkloppingen toen ik die tricolore zag liggen, zo zonde !!! ;(

Net weer even wezen kijken en ik zag dat ze de parkeerplek voor HP's Laverda al klaar hebben:

[afbeelding]

}) })

toen we aan kwamen zwommen er daadwerkelijk eenden in de plas op het grasveld :o

haha, dat gaat nog wat worden :9
 
Laatst bewerkt:
krijgen ze spijt van dit jaar in beusichem, in tiel konden ze alles netjes kwijt op 1 grote parkeerplaats wat vrij overzichtelijk was. ook werd er lekker gestunt en gek gedaan, daar was de ruimte voor tenminste. maargoed, i'll be there ! eerst zien dan geloven :]


HELEMAAL mee eens VerteX, daar krijgen ze spijt van in Tiel was het toch een pracht locatie, WAAROM ??????????????????.

Mvgr: J.v.Soelen

Denken jullie aan een plankje onder de jiffy, domino effect is ook niet 'wat'.......

Vind het ook onbegrijpelijk... parkeerplaats daar bij Tiel ideaal... zo de snelweg weer op naar huis.....
 
Laatst bewerkt:
HELEMAAL mee eens VerteX, daar krijgen ze spijt van in Tiel was het toch een pracht locatie, WAAROM ??????????????????.

Mvgr: J.v.Soelen

Denken jullie aan een plankje onder de jiffy, domino effect is ook niet 'wat'.......

Vind het ook onbegrijpelijk... parkeerplaats daar bij Tiel ideaal... zo de snelweg weer op naar huis.....
:^

Of nóg beter: zoals "vroeger" in het LuchtvaartMuseum in Soesterberg :} :}
 
Laatst bewerkt:
Net weer even wezen kijken en ik zag dat ze de parkeerplek voor HP's Laverda al klaar hebben:

[afbeelding]

}) })

toen we aan kwamen zwommen er daadwerkelijk eenden in de plas op het grasveld :o
Daar kan de lav van hp prima staan hoor :P

Ding is wel bestand tegen wat waterig gras })

Ducati's zullen wel flinke problemen krijgen zo B|
 
Laatst bewerkt:
Iedereen die wel gaat: veel plezier. :]
Mijn seizoen zit er op. Schouderblessure verhinderd mij om er met de motor heen te gaan. Misschien dat ik de auto pak, maar dat zie ik tzt wel.

Hopelijk zal het weer een stuk beter zijn dan wat we de laatste dagen hebben gehad.
 
Terug
Bovenaan Onderaan