Ital dag zondag 21 augustus 2011

HornEd

MF veteraan
9 feb 2003
8.747
3
Noord-Holland
full



Nieuwe lokatie Beusichem. (afgelopen jaren in Tiel)

En alweer niet op de flyer vermeld B| , maar bij deze alsnog. En we zijn er ook bij ;)

full
 
Laatst bewerkt:
krijgen ze spijt van dit jaar in beusichem, in tiel konden ze alles netjes kwijt op 1 grote parkeerplaats wat vrij overzichtelijk was. ook werd er lekker gestunt en gek gedaan, daar was de ruimte voor tenminste. maargoed, i'll be there ! eerst zien dan geloven :]
 
krijgen ze spijt van dit jaar in beusichem, in tiel konden ze alles netjes kwijt op 1 grote parkeerplaats wat vrij overzichtelijk was. ook werd er lekker gestunt en gek gedaan, daar was de ruimte voor tenminste. maargoed, i'll be there ! eerst zien dan geloven :]

Heb ff met Google Earth gekeken en idd weinig plaats daar. Geen grote parkeerplaats ofzo. Zal waarschijnlijk verspreid worden over al die straten daar. Zou jammer zijn. 1 lokatie is juist zo gezellig.
 
Als dat een beetje uitkomt is het wel leuk ja. Misschien moeten we met de mensen uit het zuiden gewoon daar in de buurt wat afspreken, vlakbij Beusichem, en vanaf daar samen oprijden. Komt goed, wordt vervolgd in 'het Nest' ;)
 
Heb ff met Google Earth gekeken en idd weinig plaats daar. Geen grote parkeerplaats ofzo. Zal waarschijnlijk verspreid worden over al die straten daar. Zou jammer zijn. 1 lokatie is juist zo gezellig.
Ja, vroeg me ook al af waar het precies zou zijn, parkeerplaats is niet zo groot en voor de rest is het alleen maar -op het moment drassig- grasveld ( en dat weet ik omdat ik er 's avonds m'n hond uitlaat.............................eehhhh, nee agent, is een grapje, ik mag er helemaal niet komen met een hond tijdens het zomerseizoen :X :+ )

Maar idd is er op de weg er naartoe ruimte zat, ook de laad/losterreinen van de meubelbedrijven eromheen als ze die mogen gebruiken.
 
Ja, vroeg me ook al af waar het precies zou zijn, parkeerplaats is niet zo groot en voor de rest is het alleen maar -op het moment drassig- grasveld ( en dat weet ik omdat ik er 's avonds m'n hond uitlaat.............................eehhhh, nee agent, is een grapje, ik mag er helemaal niet komen met een hond tijdens het zomerseizoen :X :+ )

Maar idd is er op de weg er naartoe ruimte zat, ook de laad/losterreinen van de meubelbedrijven eromheen als ze die mogen gebruiken.


En dat zullen vast geen kleine hoopjes zijn.
full

Dat wordt overuren in de wasstraat de volgende dag....
 
Graf B|

Heb pas 25 augustus mijn AVD '(

Kan het een weekje later!? :o

Ik wil d'r uitlaten! :(

1326227664_6_fw1t.jpeg


B|
 
Laatst bewerkt:
Ja, vroeg me ook al af waar het precies zou zijn, parkeerplaats is niet zo groot en voor de rest is het alleen maar -op het moment drassig- grasveld ( en dat weet ik omdat ik er 's avonds m'n hond uitlaat.............................eehhhh, nee agent, is een grapje, ik mag er helemaal niet komen met een hond tijdens het zomerseizoen :X :+ )

Maar idd is er op de weg er naartoe ruimte zat, ook de laad/losterreinen van de meubelbedrijven eromheen als ze die mogen gebruiken.


Ik was er vorige week eventjes en toen bedacht ik me dat er natuurlijk ook heeeeeeel veel mensen met de auto komen die gewoon willen zwemmen. Ik vraag me echt af hoe ze dit willen gaan regelen, het kan nooit goed gaan. :N
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan