Italdag 1 september 2019.

En terug met al dat moois...happening is mooi opgezet met Italiaanse schoonheden.

Vond die nieuwe MV’s maar herriebakken; boel knikkers in een bak....voor de rest bekenden gesproken en genieten.

C4AFFBFF-B75B-442F-B433-2C6445A84235.jpeg


404333AB-50B2-4C49-88E0-DFDA3E9C17DF.jpeg
 
Ik heb er welgeteld 20 minuten rondgelopen...haha

Super georganiseerd, goed druk, dus allemaal prima.

Terug lekker tussendoor route gereden. Al met al prima motordagje. :]
 
2 uurtjes....ik heb me prima vermaakt op de parking vanwege de takke herrie van de band bij het strand. Mijn God, zou je daar de hele dag moeten werken, staan....|(

Ik mis alleen een paar bankjes op de parking, naast mijn eigen meegebracht eten en drinken...._O-

Wel super dat ze een plankje voor onder de zijstandaard meegaven!
 
Ik had een sleuteldagje, misschien volgend jaar weer eens.
En wat zou ik nog eens graag een monoseat willen aanschaffen voor de 851, net ff mooier.
 
Gisteravond dit topic voorbij zien komen en vanmorgen ook maar eens voor het eerst de Ital dag bezocht op mn SV 1000 vanuit Emmer Compascuum city... Ik vond het zeer geslaagd, goede sfeer heul veul mooie motoren op een prachtige locatie. Kortom een heel leuk motordagje.
 
Wat een wereld van verschil gisteren: ronkende, tikkende en een paar rokende motoren tov de elektrische motoren tijdens de demo rit

Ik dacht nog, dit gaat hem niet worden.....of in de verre gaan we de klassiekers nog missen en daarvoor in de plaats een band laten optreden om enigszins sfeer te brengen.

Het wordt saai straks met deelnemers met hun podcast oordopjes erin....en na je eerste vraag krijg je: wat zeg je....
 
Wat een wereld van verschil gisteren: ronkende, tikkende en een paar rokende motoren tov de elektrische motoren tijdens de demo rit

Ik dacht nog, dit gaat hem niet worden.....of in de verre gaan we de klassiekers nog missen en daarvoor in de plaats een band laten optreden om enigszins sfeer te brengen.

Het wordt saai straks met deelnemers met hun podcast oordopjes erin....en na je eerste vraag krijg je: wat zeg je....
Kan iemand dit voor mij vertalen? :+
 
Van dat nieuwe spul stond genoeg, maar geef mij maar het klassieke spul.
Smaken verschillen, geef mij maar het moderne spul :9

DSC_8434C.jpg


Waar zijn al die "aankomst" foto's eigenlijk terug te vinden straks?
Ik was in ieder geval van plan om de meeste op facebook in de 'Wie rijdt?' groep te zetten.
Hier op MF zijn alleen nog maar liefhebbers van klassiek en dan heeft het geen zin om dan van die mooie Pani's te posten.
Ik zal wel een paar 'oud ijzer' foto's hier posten.

idd die MV's klinken als een opgefokte naaimachine dacht echt dat dat ding panne had
De Brutale 800 is toch echt wel één van de aller mooiste motoren ooit. Prachtig gewoon, kunstwerk op wielen.

DSC_9808C.jpg
 
Kan iemand dit voor mij vertalen? :+

@swetty heeft t niet zo op elektrische meuk.
Een Ducati beleef je en dat doe je met je zintuigen.
Een Duc maakt lawaai, rammelt, rookt, trilt, schud en stinkt.
De hardcore Ducatisten krijgen daar harde piemels van, de ouderen onder hen ook een stijve nek...

🇮🇹 :} 🇮🇹
 
@swetty heeft t niet zo op elektrische meuk.
Een Ducati beleef je en dat doe je met je zintuigen.
Een Duc maakt lawaai, rammelt, rookt, trilt, schud en stinkt.
De hardcore Ducatisten krijgen daar harde piemels van, de ouderen onder hen ook een stijve nek...

🇮🇹 :} 🇮🇹
Ik ben grijs en niet groen, en voor mij was het een hoogtepunt....
 
Smaken verschillen, geef mij maar het moderne spul :9

Bekijk bijlage 1424114


Ik was in ieder geval van plan om de meeste op facebook in de 'Wie rijdt?' groep te zetten.
Hier op MF zijn alleen nog maar liefhebbers van klassiek en dan heeft het geen zin om dan van die mooie Pani's te posten.
Ik zal wel een paar 'oud ijzer' foto's hier posten.


De Brutale 800 is toch echt wel één van de aller mooiste motoren ooit. Prachtig gewoon, kunstwerk op wielen.

Bekijk bijlage 1424115
Het is idd een brute fiets maar het geluid viel mij echt tegen . Toevallig een foto van een witte tuono v4 gemaakt ?????
 
Is het rijden op een Laverda wel leuk?

DSC_8365C.jpg


Mooi, dan komt mijn oudijzeren 888 ook in beeld.....
Misschien ook niet ...
het waren er zoveel dat ik ze niet allemaal kan posten :+

Maar stond jij die foto's dan te nemen daar vanachter die boom?
Achter? Ik had geen lasergun ofzo dus hoefde mij niet te verstoppen.

@swetty heeft t niet zo op elektrische meuk.
Een Ducati beleef je en dat doe je met je zintuigen.
Een Duc maakt lawaai, rammelt, rookt, trilt, schud en stinkt.
De hardcore Ducatisten krijgen daar harde piemels van, de ouderen onder hen ook een stijve nek...
Ik lees net dat ik geen hardcore Ducatist ben.
Vandaag lekker op de vier cilinder ZX-10R gereden die niet rammelt, rookt, trilt, schud en stinkt :]

Het is idd een brute fiets maar het geluid viel mij echt tegen . Toevallig een foto van een witte tuono v4 gemaakt ?????
Dat geluid was mij ook opgevallen, inderdaad bizar goedkoop. Jammer.
Die tuono zal ik wel een keer tegenkomen.

DSC_0491C.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan