Italdag 1 september 2019.

Achter? Ik had geen lasergun ofzo dus hoefde mij niet te verstoppen.

Haha nee klopt je stond er ook naast ja haha

Als je een foto tegenkomt van een meneer op een zwarte Speed Triple met witte jas en groene helm dan ontvang ik die graag. Ik maakte nog een V-teken ook, geen idee waarom...maar goed. Haha
 
Was er ook ‘moest’ op parc ferme parkeren!
E8A71FEC-5133-4843-BAAD-E86D99CFD741.jpeg
65238FC2-C942-4579-8E75-778FED114277.jpeg
D894F6F2-8502-4A9D-BBD7-805CCA90BC5C.jpeg
C46D87F0-3378-4569-81CD-690D642516EC.jpeg
C32036E6-FF33-40E3-8388-7FA952B15CEF.jpeg
DECB75C6-F2A9-4C31-B3C2-C828623B8756.jpeg
FF0E5424-3D5E-487F-ACFD-451306742FB7.jpeg
301072AB-8A7A-4114-B30E-4B2BAD41BAF2.jpeg
 
Zeg kabouter puntmuts, ik zwaaide op heen en terug weg naar je, benieuwd naar de pics van mij op mijn zwarte 996SPS......
 
DSC_8416C.jpg


Als je een foto tegenkomt van een meneer op een zwarte Speed Triple met witte jas en groene helm dan ontvang ik die graag.
Oranje Aprilia shiver.
heel veel hebben interesse in de foto's.
ik zwaaide op heen en terug weg naar je, benieuwd naar de pics van mij op mijn zwarte 996SPS......
Ik snap dat jullie graag een foto willen, maar dat gaat even wat tijd kosten.
Bekijk het van mijn kant; voor mij is juist de pret om de foto's rustig te bekijken en de mooiste/beste eruit te selecteren. En deze dan nog wat extra op te poetsen. Waardoor ik slechts een paar per dag kan doen.
Dus dit gaat nog wel 2 maanden duren :X

Het goede nieuws is dat alle foto's uiteindelijk op de DCN site worden geplaatst zodat je niet bang hoeft te zijn dat je de foto misloopt.

DSC_9212C.jpg
 
Idd, veel mooier.....en beter rijden...stemming kan verschillen en daarom mag ik kiezen als ik de garage inloop.
 
Ik snap dat jullie graag een foto willen, maar dat gaat even wat tijd kosten.
Bekijk het van mijn kant; voor mij is juist de pret om de foto's rustig te bekijken en de mooiste/beste eruit te selecteren. En deze dan nog wat extra op te poetsen. Waardoor ik slechts een paar per dag kan doen.
Dus dit gaat nog wel 2 maanden duren :X

Het goede nieuws is dat alle foto's uiteindelijk op de DCN site worden geplaatst zodat je niet bang hoeft te zijn dat je de foto misloopt.

Prachtige foto’s zowel ‘oud’ als ‘nieuw’👍🏻

Heb je ook aankomst foto’s van niet-Italiaanse motoren gemaakt? Bijv. een BMW R NineT Scrambler:]
 
Laatst bewerkt:
Bekijk bijlage 1424727





Ik snap dat jullie graag een foto willen, maar dat gaat even wat tijd kosten.
Bekijk het van mijn kant; voor mij is juist de pret om de foto's rustig te bekijken en de mooiste/beste eruit te selecteren. En deze dan nog wat extra op te poetsen. Waardoor ik slechts een paar per dag kan doen.
Dus dit gaat nog wel 2 maanden duren :X

Het goede nieuws is dat alle foto's uiteindelijk op de DCN site worden geplaatst zodat je niet bang hoeft te zijn dat je de foto misloopt.

Bekijk bijlage 1424728

Uiteraard, een prachtige hobby wat tijd kost. Daar heb ik geduld voor om kunst te aanschouwen 😁

En als het mooi lukt, MT09 met gele velgen en een Aprilia v4 tuono met beide casual outfits.
 
Hekel aan 2 cilinders....hmmmm....wel een hele mooie SP uitvoering en met de eigenaar ervan op het veld gesproken.

Iig je hebt het aardig lang uitgehouden daar in de sloot met toeter op de fototoestel.
 
Het valt me op dat de meeste Italië rijders niet de jongsten meer zijn. Het gros is de 40 wel gepasseerd zo te zien.
 
Is al jaren zo.....

Jeugd, gaat niet naar zulke events...die zijn meer van mallote ride-outs welke van Amerika is over komen waaien....
 
Terug
Bovenaan Onderaan