Italdag 1 september 2019.

Ff kort door de bocht: jeugd kan zat lenen en gaat niet met italbikes prutsen....(en maar klagen dat ze een huis niet kunnen kopen omdat studielening meegeteld wordt)....
 
Van deze motoren kan ik niet zo goed lezen welk merk het is. Iemand een idee :?

DSC_8451C.jpg


DSC_8612C.jpg


DSC_8632C.jpg


DSC_8640C.jpg
 
Op de site van de Aprilia Riders Association, samen met Ducati een belangrijke organisator van de ITAL-dag, is een stukje over de ITAL-dag geschreven:
ARA - Digitaal Clubblad
Even een off-topic reactie, niet als kritiek maar ... het is wel een beetje raar om in tijden van HTML5, facebook en embedded video's nog PDF's op je websites te plaatsen.
Ik vind alles best hoor, maar met dit soort content ga je geen nieuwe leden werven.
 
Mooi, en moet je eens voorstellen dat in de toekomst dit alles vervangen wordt door elektrische motorfietsen....

Voor woon/werk kan maar voor een hobby zondag zonder geluid...saai.

Stel je voor dat ze op zondag het luiden van de kerkklokken gaan verbieden...... 8-)
 
Maar klein puntje je hebt ze wel een tikkie dood gefotografeerd
Beetje pannen en langere sluiter tijden had het wat spannender gemaakt
Ik was er al bang voor dat iemand de 'frozen speed' opmerking zou maken. :X ;)
Ik weet het; motion blur is de heilige graal als je snelheid in de foto's wil. Maar ik kreeg het hier niet voor elkaar, wel degelijk geprobeerd maar helaas teveel onscherpe foto's. Dus toch maar plan B uitgevoerd.

Het was sowieso nogal lastig fotograferen. Ik was speciaal op die plek gaan staan vanwege de achtergrond (die geen aandacht vraagt). Maar het licht was keihard en de motoren kwamen te hard voorbij.
Dus ja, genoeg ruimte voor verbetering. Ik ga er nog eens goed over nadenken hoe ik dit volgend jaar aan ga pakken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan