Italdag 1 september 2019.

DSC_9237C.jpg


DSC_9249C.jpg


DSC_9339C.jpg


DSC_9424C.jpg

Volgens mij is die laatste een pani.
 
Ik was er al bang voor dat iemand de 'frozen speed' opmerking zou maken. :X ;)
Ik weet het; motion blur is de heilige graal als je snelheid in de foto's wil. Maar ik kreeg het hier niet voor elkaar, wel degelijk geprobeerd maar helaas teveel onscherpe foto's. Dus toch maar plan B uitgevoerd.

Het was sowieso nogal lastig fotograferen. Ik was speciaal op die plek gaan staan vanwege de achtergrond (die geen aandacht vraagt). Maar het licht was keihard en de motoren kwamen te hard voorbij.
Dus ja, genoeg ruimte voor verbetering. Ik ga er nog eens goed over nadenken hoe ik dit volgend jaar aan ga pakken.
Het is ook de veilige keuze, en waarschijnlijk de goeie zoals je nu hebt gedaan , net zo als je zegt op de andere manier kun je de meeste weg gooien
 
Mooie foto's! Wacht nog even of ik mijn motor voorbij zie komen.

Ik stuur hem wel een bericht dan moet het vast goed komen :)
 
Tsja als je het Ducatie club noemt.......... _O- heb bewust geen feestboek dus zal ik niet gauw mijzelf op ene mooie foto van jou tegen gaan komen...... Mocht iemand een zwarte 996SPS daar vinden, graag even posten hier!
 
Met dank aan Remco (motorhuis Zwolle) want ik had het ook niet anders kunnen weten....ik kwam je vrij vlot tegen tussen de bijna 1000 foto’s.....ben een beetje dizzy van het scrollen zeg.....
 
Tsja als je het Ducatie club noemt.......... _O- heb bewust geen feestboek dus zal ik niet gauw mijzelf op ene mooie foto van jou tegen gaan komen...... Mocht iemand een zwarte 996SPS daar vinden, graag even posten hier!
Ach, ik doe het weleens express met de ‘e’ erachter....
 
Ik stuur hem wel een bericht dan moet het vast goed komen
Ik kreeg vandaag een letterlijke screenshot van deze pagina.

Foto’s staan kennelijk nu op FB.....kreeg eentje doorgestuurd.
Toch wel opvallend dit.
Ik had 5 dagen geen reactie gehad en daarom de foto's op mijn persoonlijke FB pagina gezet als soort van backup.
Maar nergens een link geplaatst of wat dan ook.
En toch zijn er ineens reacties. Moet dus voortaan oppassen wat ik op mijn FB zet :X

Met dank aan Remco (motorhuis Zwolle) want ik had het ook niet anders kunnen weten....ik kwam je vrij vlot tegen tussen de bijna 1000 foto’s.....ben een beetje dizzy van het scrollen zeg.....
Dan heb jij het nog makkelijk, ik heb er hier 3910 stuks :+
 
Nu begonnen met de mega meeting foto's. Maar die zijn echt veeel mooier en beter.
En waren ook veeel gemakkelijker te maken.
Heeft niets met de organisatie of de motoren te maken maar op de Ital dag kwamen de motor sneller voorbij.
En op de rotonde van Veenendaal komen ze allemaal rustig achter elkaar op dezelfde plek voorbij.

DSC_2291C.jpg
 
Ik vind dat je boel werk van maakt om de hele dag daar in de sloot te liggen....ik zou er niet aan moeten denken en dan te bedenken dat je geen respons vd ducatie club krijgt.

Iig bedankt voor de aankomst en vertrek foto....
 
Ik vind dat je boel werk van maakt om de hele dag daar in de sloot te liggen....ik zou er niet aan moeten denken en dan te bedenken dat je geen respons vd ducatie club krijgt.
Reactie van de club is er inmiddels, dat was die screenshot foto.

En wat betreft het eerste; hoort erbij, dat is fotograferen. Er zijn ook mensen die een hele dag in een schuiltent zitten voor een foto van een vogel.
 
Dag kabouter puntmuts,

Heb mij gefotografeerd op Ducati 750 Paso tricolore?

Zou je ondanks misschien niet helemaal aan je eisen voldoende foto deze toch willen plaatsen aub.?

Overigens hebben we elkaar wel eens ontmoet tijdens een Z meeting, ik meen dat je toen een blauwe z750 had.

Gr. Ron
 
Dag kabouter puntmuts,

Heb mij gefotografeerd op Ducati 750 Paso tricolore?

Zou je ondanks misschien niet helemaal aan je eisen voldoende foto deze toch willen plaatsen aub.?

Overigens hebben we elkaar wel eens ontmoet tijdens een Z meeting, ik meen dat je toen een blauwe z750 had.

Gr. Ron
Jij hebt/had die zeer aparte naam, die vergeet je niet snel ;)
Foto's staan op Facebook bij Ducati club.
En ik zag dat MRE mijn albums hadden gedeeld, dus via die omweg zijn ze ook te vinden: Motorrijders Emmeloord
 
Terug
Bovenaan Onderaan