Italdag in Amsterdam

Guzmo

MF'er
10 feb 2002
105
0
Waterlandkerkje
Nou merk ik wel dat er hier op het Forum de meeste MF'-ers met een Japanese Bike (Niks mis mee, begrijp me niet verkeerd a.u.b.) rondcrossen, maar er zitten vast ook wel een stel Ital liefhebbers tussen, toch? Nu is mijn vraag, gaan er nog MF'-ers op 2e paasdag naar de Italdag in Amsterdam? (Ja is op 1 April maar is toch geen grap ;) ). Kijk voor meer info eerst ff op www.motortoer.com
Nou? Nog liefhebbers hiervoor? Laat ff weten.
 
ben dus net nieuw hiero ,maar ik ga in ieder geval naar de Italdag op de Duc !

Zijn er nog meer ducatista op dit forum ?
uit de omgeving van Rotjeknor
 
Guz hoe laat begint t dan en is t de hele dag? Ben je al eens eerder geweest of niet? zeg ff of t moeite waart is pleasssssssssssseeeee !
thanx
 
Nog 1 plaatje uit de 4 delige motorbijbel:

misc.php


De afloop van het verhaal laat ik voor het gemak maar zitten :+

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/1975/a7eaece955e6d6a1b69c66d8bd7cbbc2 (joebar.jpg)​
 
Misschien ben ik ook van de partij.Eerst maar even afwachten of er nog meer meegaan.Kunnen we wat afspreken.
Ikke is Aprilia RSV Mille 2001 :P
 
Guz hoe laat begint t dan en is t de hele dag? Ben je al eens eerder geweest of niet? zeg ff of t moeite waart is pleasssssssssssseeeee !
thanx

Hier some info:


Op het industrieterrein Jarmuiden, nabij Amsterdam, is het op 1 april a.s. van 11.00 tot 17.00 uur één dag Italië voor en na. In tegenstelling tot de meeste motorfestijnen blijft het niet alleen bij die bijzondere motorparade, maar kun je tijdens tweede paasdag onder begeleiding ook demo-rijden op verschillende karakteristieke Ducati's, Aprilia's en Moto Guzzi's.
Motortoer trekt alles uit de kast om een uniek motortreffen te realiseren. Je waant je even in Italiaanse sferen. Italiaans ijs, pizza's en motoren. Altijd al een keer op een Moto Guzzi V11 Le Mans, de best sturende Guzzi ooit, willen rijden? Nieuwsgierig naar het gebulder van een Ducati 748? De finesses van een Aprilia RSV Mille willen ervaren? Het kan allemaal. Voor deze gelegenheid is het ook mogelijk om rijdend kennis te maken met het nieuwe Franse merk Voxan.
Tijdens deze Italiaanse dag zijn verschillende merkenclubs en leveranciers van Italiaanse onderdelen aanwezig.
 
De Italdag in Soesterberg was altijd hartstikke leuk. Vorig jaar was het in het Ford museum in Hillegom. Was allemaal wat kleiner van opzet en iets minder geslaagd. De komende Italdag op MAANDAG 1 april zal de eerder genoemde Italdagen enigszins moeten vervangen, aangezien die dit jaar niet wordt georganiseerd (kostenplaatje geloof ik).
We zullen maandag wel zien of het inderdaad de moeite waard was. Aan de mensen van Motortoer zelf zal het niet liggen want dat zijn in hart en ziel echte fanatieke Italfans.
 
Laatst bewerkt:
De Italdag in Soesterberg was altijd hartstikke leuk. Vorig jaar was het in het Ford museum in Hillegom. Was allemaal wat kleiner van opzet en iets minder geslaagd. De komende Italdag op MAANDAG 1 april zal de eerder genoemde Italdagen enigszins moeten vervangen, aangezien die dit jaar niet wordt georganiseerd (kostenplaatje geloof ik).
We zullen maandag wel zien of het inderdaad de moeite waard was. Aan de mensen van Motortoer zelf zal het niet liggen want dat zijn in hart en ziel echte fanatieke Italfans.

Thanx voor info. Denk dat ik wel ff langs ga.
 
Hmmmm, lijkt me wel een aardig iets.....Mischien dat ik die kant ook ff opga....
 
Terug
Bovenaan Onderaan