Italian Bikes Rule!!!

Old_user54

MF veteraan
23 okt 2004
1.189
0
Waar of niet waar???

Zelf de (trotse) bezitter van een al wat oudere Ducati 900Supersport uit 1990, tevens van een Aprilia RSV Mille van 2001 en twee Laverda 650i.e.Racers uit de Kevlar series.

Jaren was ik verknocht aan de sportplanken van Kawasaki en dan met name de ZX7R Ninja. In mijn ogen een echte karakterbike, zeg maar een Japanse schone met Italiaanse karaktertrekjes! Deze heb ik inmiddels te koop staan, zie mijn te koop topics). Ondanks mijn zwakke punt voor deze 'fiets' ben ik inmidels toch wel een beetje veel overstag...

Wat vinden jullie er nou van???

:] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :]
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ook een italiaanse fiets:

Een echte XT600E geconstrueerd in Italië

Japans ontwerp en italiaans vakmanschap (en roestbescherming) gecombineerd :)
 
Waar of niet waar???

Zelf de (trotse) bezitter van een al wat oudere Ducati 900Supersport uit 1990, tevens van een recentere Aprilia RSV Mille (2001) en sinds een paar dagen van een Laverda 650i.e. Racer uit de Kevlar series (nr.311) voor circuitgebruik.

Jaren was ik verknocht aan de sportplanken van Kawasaki en dan persoonlijk met name de ZX7R Ninja, in mijn ogen een echte karakter fiets, zeg maar een soort Italiaanse Geisha, oftewijl een Japanse schone met Italiaanse karaktertrekjes!(deze heb ik zelfs nog staan, zie maar eens naar mijn te koop topics), maar ondanks mijn zwakke punt voor deze fiets ben ik inmidels toch wel heel veel overstag...

Wat vinden jullie er nou van???

:] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :]

Het meeste type je over toch over de kawa ;) .
 
Oja, Italiaanse motorfietsen, pizzabrommers, spaghettiframes etc :+
Wacht eens effe... Velgje... Toch niet Dé VELGJE?
})
Oh jawel, ik zie het al; een jaar niet gepost... zelfde avatar; ik zeg: update van je http://216.247.9.207/bthtml/samples3.htm (piccies). Leuk. Leuk dit. :)
 
Laatst bewerkt:
Heee, Verdomd veel Jappierijders hier zie ik wel...

Eigenlijk is het ook wel waar, 'bike(r)s rule!' Alleen snappen ze daar in Den Haag helaas bar weinig van, behalve dan als het om incasseren via cjib gaat...

En ach, het is maar goed dat iedereen zo zijn voorkeur(en) heeft, anders reden we allemaal op de Kadett onder de motoren... (Iemand énig idee welke dat volgens Goofmeister is?)

Groeten,
Goofmeister
8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-)
 
Oja, Italiaanse motorfietsen, pizzabrommers, spaghettiframes etc :+


Spagettiframes? Vergeet niet dat de japanse fietsen zoals de z900, oude cbrs zwabberfietsen werden genoemd en dat nico Bakker daar leuk aan verdiend heeft om fatsoendelijke frames te maken! Later hebben ze bijgeleerd maar een mv frame is toch wel een erg goed frame en als je een frame van een guzzi van 74 neem daar kon geen tijdgenoot tegenop...
 
dat het ff gezegd is inderdaad, de jappen kregen het toch helderweg later onder de knie als de italianen.....................

De eerste superbike was een.......HONDA CB750 en daarna een KAWA Z900.
Wat kwam er toen uit Italië ?????? |( |( |(
 
Superbike? z900 zwabberfiets :+ ....ik praat over bikes en als er een v900 sport geweest was ipv een v7 sport had ik wel eens willen kijken waar je minder mee in je broek scheet bij de 200...
Heb je de mgs01 wel eens bekeken? En dat van een merk wat op sterven na elke keer overgenomen wordt...waar was Duc 20 jaar geleden en wat is het nu?
Suzuki en Kawa samen, wie volgt...ondeling modellen uitwisselen...klv 1000 bijv.
En dat terwijl mijn eerste fiets een kawa was dus ik heb heus wel een zwak voor die groene gillers...maar geef mij maar een doffe ploffer...
 
Klopt wat de topic starter zegt Italiaan bike's rule's !! zeker in kosten per gereden km!! :+ :+ als je al de kans krijgt te rijden tussen de periode in dat hij bij de dealer staat voor een of ander probleempje :X :X :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan